Hallo allemaal!
Net nieuw hier! Ik ben job, 25 jaar uit Gouda en heb sinds een paar weekjes een galant gekocht.
Het is een 8th, 2.0L handbak.
Een aantal jaar geleden reed ik een colt cj, en kreeg ik vaak hulp en advies van Mark uit Gouda.
Hij had een galant vr4 staan toen, en ik kende heel dit model niet. Eigenlijk was ik spontaan verliefd, en zeg ik sindsdien dat er ooit een galant moest komen..
Ik vind het zo'n mooie wagen om te zien, zijn sportieve neus maar ook zijn degelijke en redelijk luxe vertoon uit de late jaren 90 spreken me enorm aan. Persoonlijk vind ik het misschien wel de mooiste auto die er is.
En nu heb ik er eindelijk 1! Weliswaar geen vr4, maar desalniettemin een super fijne auto.
Overgenomen van de eerste eigenaar, met 148.000km op De klok. Eigenaar moest een traantje laten toen ik er mee wegreed, maar ik heb beloofd er goed voor te zorgen.
Er moet nog wel wat aan gebeuren, hij heeft wat schade rechtsvoor opgelopen. Heb er al een ander zijscherm in laten zetten, en voor het sportieve ook meteen de side-skirts.
Rondom heeft hij wel wat plekjes helaas, het is geen showmodel. Voorbumper heeft schade, achterbumper is niet mooi meer.
Ik ben dringend op zoek naar een voorbumper, en ook andere velgen zouden hem goed doen.
Dus mocht iemand dit hebben, hoor ik het heel graag!
Motorisch loopt hij mooi, en hij rijd en Schakelt hij fantastisch. Er zat al een pioneer scherm in met Android auto, en is voorzien van parkeersensoren achter, Cruise Control, xenon verlichting en airco.
Inmiddels al bijna 4000km gereden en er mee naar Polen geweest, en krijg altijd een lach op mijn gezicht als ik er in rijd.
Ik hoop hem steeds mooier en netter te maken, alleen dat is lastig voor dit model en zeker deze kleur.
Dus mocht iemand een voorbumper, spoiler en of velgen hebben liggen, of ander leuk spul.. Hoor ik het heel graag!
Groeten job Geerlings
Voorstellen job, mitsubishi galant 2.0 2003.
Re: Voorstellen job, mitsubishi galant 2.0 2003.
Welkom Job! Veel plezier met je Galant! Dit wordt vast zo'n auto die steeds mooier gaat worden met de jaren!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
marksanne schreef: 07 mei 2025, 23:25 Welkom Job! Veel plezier met je Galant! Dit wordt vast zo'n auto die steeds mooier gaat worden met de jaren!
Dankje! Dat hoop ik ook! En bedankt voor je inspiratie
Welkom en veel leesplezier op het forum.
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 4 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2026: 284
Eigenaar van 1 van de 4 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2026: 284