Hallo,
ik wil mistlampen gaan inbouwen bij mijn Galant. Ik heb reeds de mistlampen en de schakelaar voor mistlampen. Nu zoek ik nog een relais voor de mistalampen.
Is er hier iemand die dat nog heeft liggen?
gezocht relais mistlampen
- Ran-DiZzle
- Berichten: 799
- Lid geworden op: 12 mar 2012, 08:54
- Provincie: Flevoland
Re: gezocht relais mistlampen
Hoeveel wil je er? Haha
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
Re: gezocht relais mistlampen
Ik heb aan 1 eerst wel genoeg denk ik.... 
Re: gezocht relais mistlampen
Inmiddels voorzien dankzij Ran-Dizzle....