Ik kijk regelmatig wel eens even op het forum hoor! Even wat technische topics doorlezen ed.
De BMW bevalt uitstekend. Het is een E46 328i (sedan 2,8liter 6-cilinder lijn ) uit 1998. Het model dat ik altijd al had willen hebben, ook in mijn Galant jaren al.
Dag en nacht verschil, vergeleken met de Alto natuurlijk. Dan besef je pas hoe snel je went aan een kleine auto. De BMW is gewoon een heerlijke luxe en stille cruiser.
Hij was van binnen en buiten in perfecte staat dus ik hoefde er dan ook niet lang over na te denken. En full executive dus lekker veel opties. Daarnaast is mijn vader al 40 jaar BMW monteur dus sleutelen kan lekker in de werkplaats(al het speciale gereedschap bij de hand en de onderdelen met een zeer gunstige korting)
Technisch waren er wel wat dingetjes maar dat was meer standaard achterstallig onderhoud. denk aan ophang rubbers, een remklauw die niet lekker liep ed. Ik heb me met de Alto eigenlijk 4 jaar lang dood verveelt want ik hoefde nooit te sleutelen, dus dan is het een verademing om weer eens wat te mogen doen aan een auto.
Binnenkort de koppeling + vliegwiel vervangen(want 2-massa) En dan heb ik alle "grote" dingen gehad. (Ook al is het maar een ochtend werk

)
Ook is het onderdelen en accessoires circuit van BMW eigenlijk eindeloos. Dat is toch ook wel eens prettig. Voor Mitsubishi en ook Suzuki was er stukken minder verkrijgbaar.