Lowlands schreef:Blijkt al dat jij er geen sodemieter van snapt!Meer zeg ik niet..
Wat een gemis,ik zat eigenlijk wel te wachten op een lezing over het verschil tussen numbermatching en een survivor.
Lowlands schreef:Blijkt al dat jij er geen sodemieter van snapt!Meer zeg ik niet..
Eerlijk gezegd is jouw project beetje een voorbeeld geworden. Zou graag wat vergelijkbaars willen doen met 1 van de 2..Yeti schreef: 05 jul 2021, 14:58 Pas maar op!
De batterij houder was ook het gene waar ik het eerst mee begonnen was. Kijk wat er bij mij uiteindelijk daarna allemaal gebeurde.
Bedankt! Dat zou ik zeker op prijs stellenYeti schreef: 06 jul 2021, 21:10 Als je de tijd en de ruimte hebt zou ik het zeker doen. Ik ben nu bijna 4 jaar bezig. Zou wel wat sites zoeken waar je schaarse onderdelen kan vinden. Op facebook komen zo nu en dan wel wat nieuwe "oude" voorraad voorbij.
Succes iig
Op de volgende Facebook pagina's komt er zo af en toe nog wel eens wat langs.mitsu-galant schreef: 07 jul 2021, 15:41Bedankt! Dat zou ik zeker op prijs stellenYeti schreef: 06 jul 2021, 21:10 Als je de tijd en de ruimte hebt zou ik het zeker doen. Ik ben nu bijna 4 jaar bezig. Zou wel wat sites zoeken waar je schaarse onderdelen kan vinden. Op facebook komen zo nu en dan wel wat nieuwe "oude" voorraad voorbij.
Succes iig![]()
Van de meeste ben ik lid, toch bedankt!Yeti schreef: 07 jul 2021, 16:47Op de volgende Facebook pagina's komt er zo af en toe nog wel eens wat langs.mitsu-galant schreef: 07 jul 2021, 15:41Bedankt! Dat zou ik zeker op prijs stellenYeti schreef: 06 jul 2021, 21:10 Als je de tijd en de ruimte hebt zou ik het zeker doen. Ik ben nu bijna 4 jaar bezig. Zou wel wat sites zoeken waar je schaarse onderdelen kan vinden. Op facebook komen zo nu en dan wel wat nieuwe "oude" voorraad voorbij.
Succes iig![]()
- GalantTuners Buy/Sell page
- Mitsubishi NOS (New old stock) Parts International
- Mitsubishi Galant FanClub
- Mitsubishi Galant Tuning
Het zijn internationale pagina's en de onderdelen komen van over de hele wereld dus zorg dat je weet of een onderdeel wel op je auto past.
- International Galant Society -IGS
Succes