Mijn galant 8G.
Re: Mijn galant 8G.
Hey succes met je project , voor de bevestiging punten los te maken om de deur panelen te scheiden kan je het beste een dremmel gebruiken in plaats van doorboren want dat heb je weer kans dat je door de paneel heen gaat !
Succes met je project
Succes met je project
hey, ik ben toch van gedachte veranderd door jullie en
heb ook voor de gein es het logo van de kont gehaald en
verrek!! het staat idd mooier en breder " kontje".
heb ook voor de gein es het logo van de kont gehaald en
verrek!! het staat idd mooier en breder " kontje".
@GDI'tje: Thanks! Gaat helemaal goed komen, maar ik ben veel aan het werk dus ik heb maar weinig vrije tijd.
Als ik klaar ben lezen jullie het hier
.
@Boed: Haha mooi man! Ik kwam er ook pas achter dat het kontje mooier is zonder logo toen het logo er af was.
Als ik klaar ben lezen jullie het hier
@Boed: Haha mooi man! Ik kwam er ook pas achter dat het kontje mooier is zonder logo toen het logo er af was.
Even snel een kleine update:
Mijn deurpaneel is al eens los geweest zoals je kunt zien op de volgende foto. Ik denk dat ze het leer uit een andere auto over hebben gekocht. Oude deurpaneel los gemaakt: Nieuwe deurpaneel los gemaakt: Als je goed kijkt zie je dat er al staat aangegeven waar het gat voor de hendel van het raam moet komen: Zo, die panelen zijn klaar voor gebruik!
Heb van Martijn ook nog 2 stickers gekregen, dus die er ook even op geplakt.
Eerst goed wassen bij mij op het werk: En dan aan de slag met de stickers! Nu staat er: The spirit of competition, en recht er boven: Comfort. dat past er niet echt bij dus die mogen er af. Ziet er goed uit! nu de andere kant nog.. Shit, die deur is dus ooit overgespoten met het embleem er nog op.. Dat word zoeken naar een embleem met sport er op ofzo..
Maar dat is voor later, die sticker maakt het in ieder geval wel een stuk dikker!
Zo, dat was de update tot nu toe. ben nog flink aan de audio bezig dus binnenkort komt er weer meer!!
Mijn deurpaneel is al eens los geweest zoals je kunt zien op de volgende foto. Ik denk dat ze het leer uit een andere auto over hebben gekocht. Oude deurpaneel los gemaakt: Nieuwe deurpaneel los gemaakt: Als je goed kijkt zie je dat er al staat aangegeven waar het gat voor de hendel van het raam moet komen: Zo, die panelen zijn klaar voor gebruik!
Heb van Martijn ook nog 2 stickers gekregen, dus die er ook even op geplakt.
Eerst goed wassen bij mij op het werk: En dan aan de slag met de stickers! Nu staat er: The spirit of competition, en recht er boven: Comfort. dat past er niet echt bij dus die mogen er af. Ziet er goed uit! nu de andere kant nog.. Shit, die deur is dus ooit overgespoten met het embleem er nog op.. Dat word zoeken naar een embleem met sport er op ofzo..
Maar dat is voor later, die sticker maakt het in ieder geval wel een stuk dikker!
Zo, dat was de update tot nu toe. ben nog flink aan de audio bezig dus binnenkort komt er weer meer!!
dit wagen heeft al heel veel goede veranderingen gehad!! hij ziet er een stuk beter uit dan op
pagina 1. Dat kleur verschil is waarschijnlijk wel weg te krijgen door te kleien en te polijsten.
pagina 1. Dat kleur verschil is waarschijnlijk wel weg te krijgen door te kleien en te polijsten.
Lekker bezig steef 
Als je wilt kun je in deurne wel ff langskomen om te kijken wat polijsten doet.
Maar het is weer een fraaie update!!!!
Maar het is weer een fraaie update!!!!
Thanks mannen! Ik ben er zelf ook zeer tevreden mee!
Ohja en hoe kon ik het vergeten, ik heb ook nog een nieuw stuur!
Ben gisteren ook nog met de audio bezig geweest. kabels naar alle 4 de deuren gelegd, en boxjes in de deur gemaakt. ben nog aan het wachten op een nieuwe bas kist voordat ik het allemaal aan de versterker aansluit
En nog even over dat plekje waar het embleem heeft gezeten, ik ben er al met commandant over gegaan maar dat heeft ook niet veel verschil gemaakt.
Het zag er eerst zo uit:
En nu zo:
Ohja en hoe kon ik het vergeten, ik heb ook nog een nieuw stuur!
Ben gisteren ook nog met de audio bezig geweest. kabels naar alle 4 de deuren gelegd, en boxjes in de deur gemaakt. ben nog aan het wachten op een nieuwe bas kist voordat ik het allemaal aan de versterker aansluit
En nog even over dat plekje waar het embleem heeft gezeten, ik ben er al met commandant over gegaan maar dat heeft ook niet veel verschil gemaakt.
Het zag er eerst zo uit:
En nu zo:
Commandant is leuk en aardig maar, je ziet sowieso nog steeds de randen met vuiligheid die je er met kleien of APC nog wel weg moet kunnen krijgen en mis. geeft een polijstbeurt wel meer resultaat !?! (cees???)
Tja, proberen kan altijd! Maar er zal soieso een embleem over moeten komen, want de deur is overgespoten en dat ziet er zo niet uit natuurlijk..
Dit ga je niet weg krijgen met klei en een polijstbehandeling. Ja, je kunt die vuile randjes wegwerken of kwijt raken, maar waar je feitelijk tegenaan zit te kijken is een kleurverschil in de blanke laklaag. Daar heb je dus meer voor nodig.
Met wetsanding kun je de randen verminderen of wegwerken. Daardoor zal de plek minder opvallen, maar zul je wel kleurverschil blijven zien. Eigenlijk moet je zien te achterhalen wie de paintjob heeft uitgevoerd en welke blanke lak er gebruikt is (omdat de merken onderling van kleur verschillen). De plek zou je dan (alsnog) met deze blanke lak kunnen behandelen. Is wel een aardig klusje hoor, om dat goed te krijgen.
Met wetsanding kun je de randen verminderen of wegwerken. Daardoor zal de plek minder opvallen, maar zul je wel kleurverschil blijven zien. Eigenlijk moet je zien te achterhalen wie de paintjob heeft uitgevoerd en welke blanke lak er gebruikt is (omdat de merken onderling van kleur verschillen). De plek zou je dan (alsnog) met deze blanke lak kunnen behandelen. Is wel een aardig klusje hoor, om dat goed te krijgen.
Kutzooi.. Dit is al de 2e x dat dit gebeurt, ik ben een hele update aan het maken en als ik bijna klaar ben moet ik ineens opnieuw inloggen en is alles wat ik geschreven heb weg.. echt zwaar klote..
Nouja hier dan opnieuw maar weer de update, iets minder uitgebreid want ik heb er geen zin in om het strax nog een x opnieuw te moeten doen.
De audio is nu helemaal aangesloten en klinkt super! is nog niet helemaal goed afgesteld maar er is nog een nieuwe basskist onderweg dus wacht ik daar even op voordat ik het laat afstellen.
Afgelopen vrijdag zwarte interieur delen gekocht van mede galant liefhebber Jack, was niet helemaal compleet dus ik heb een paar dingen gespoten:
Er zaten ook zwarte instaplijsten bij, maar degene die ik al heb vind ik mooier, dus heb ik de kunststof delen van de instaplijsten ook gespoten:
En dan nu het resultaat
Zo was ie eerst:
En zo is het geworden:
Zit er nog wel aan te denken om dat grijze stukje bij de hoogteverstelling van de koplampen zwart te spuiten maar dat zien we nog wel. Nu is de vraag, zal ik de onderste helft van de deurpanelen ook spuiten, of kijken of ik gewoon zwarte kan vinden?
want die zijn nu nog grijs en dat kan natuurlijk niet
Nouja hier dan opnieuw maar weer de update, iets minder uitgebreid want ik heb er geen zin in om het strax nog een x opnieuw te moeten doen.
De audio is nu helemaal aangesloten en klinkt super! is nog niet helemaal goed afgesteld maar er is nog een nieuwe basskist onderweg dus wacht ik daar even op voordat ik het laat afstellen.
Afgelopen vrijdag zwarte interieur delen gekocht van mede galant liefhebber Jack, was niet helemaal compleet dus ik heb een paar dingen gespoten:
Er zaten ook zwarte instaplijsten bij, maar degene die ik al heb vind ik mooier, dus heb ik de kunststof delen van de instaplijsten ook gespoten:
En dan nu het resultaat
Zo was ie eerst:
En zo is het geworden:
Zit er nog wel aan te denken om dat grijze stukje bij de hoogteverstelling van de koplampen zwart te spuiten maar dat zien we nog wel. Nu is de vraag, zal ik de onderste helft van de deurpanelen ook spuiten, of kijken of ik gewoon zwarte kan vinden?
want die zijn nu nog grijs en dat kan natuurlijk niet
Ziet er strak uit gozer !
Good job !
Good job !
Toch het laatste stukje grijs weggewerkt.
Is toch een stukje beter
Is toch een stukje beter
Klasse steef ! Erg netjes !
Dit weekend het interieur toch maar afgemaakt door de deurpanelen te spuiten.
De eerste laag: Het resultaat: Is toch weer aardig gelukt al zeg ik het zelf
Het enige nadeel is dat de hendels om de ramen achter open te draaien nog grijs zijn, maar ik zit zelf toch nooit achterin dus dat maakt me niet zo uit 
De eerste laag: Het resultaat: Is toch weer aardig gelukt al zeg ik het zelf
Superstrak !!!
Thanks mannen! Ben er ook echt blij mee 
zeker netjes, lijkt wel mooier als alles zwart is vind ik.
Ziet er veel mooier uit zo, alles in het zwart.
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Inderdaad, ziet er mooi en netjes/strak uit!
Hoe is het met de krasbestendigheid?
Hoe is het met de krasbestendigheid?
Thanks! Ziet er inderdaad een stuk netter uit.
Ik weet nog niet hoe krasbestendig het is maar daar kom ik de komende tijd wel achter, als het tegenvalt zal ik iets anders moeten zoeken maar ik heb er vertrouwen in
Ik weet nog niet hoe krasbestendig het is maar daar kom ik de komende tijd wel achter, als het tegenvalt zal ik iets anders moeten zoeken maar ik heb er vertrouwen in
Nog even een hele kleine update.
Wilde dit al een hele tijd doen, maar ik vergat iedere x om de ledjes te halen.
Maar deze week ben ik een weekje vrij geweest en heb ik er toch nog aan gedacht, mijn kenteken verlichting vervangen voor ledjes: -Edit-
Vandaag ook het interieur lampje vervangen voor ledjes
Wilde dit al een hele tijd doen, maar ik vergat iedere x om de ledjes te halen.
Maar deze week ben ik een weekje vrij geweest en heb ik er toch nog aan gedacht, mijn kenteken verlichting vervangen voor ledjes: -Edit-
Vandaag ook het interieur lampje vervangen voor ledjes
Dat is idd wel een leuke klein updatetje voor tussendoor
Maar even naar de automaterialen zaak binnenkort!!
Ja vond ik ook! die ledjes zijn niet eens zo duur maar het ziet er wel een stuk beter uit!
Je kunt ze eventueel ook op ebay kopen volgens mij, dan kosten ze al helemaal weinig!
Je kunt ze eventueel ook op ebay kopen volgens mij, dan kosten ze al helemaal weinig!
Lekker bezig steef
ziet er gelikt uit !
Ik moest me witte ledjes voor de kenteken verlichting weer vervangen voor halo lampjes omdat het een beetje blauwig is :S
Dat moest toch niet van de politie he?! Want volgens mij mogen ze er niets van zeggen, veel nieuwe auto's hebben ook led kenteken verlichting.
Zelfs de lijnbussen die hier rondrijden hebben er ledjes zitten.
Zelfs de lijnbussen die hier rondrijden hebben er ledjes zitten.
Vandaag de velgen die ik had besteld binnen gekregen 
Op de foto's lijken ze donkerder dan ze echt zijn.
Woensdag de banden ophalen en als er nog genoeg tijd is meteen laten monteren
Op de foto's lijken ze donkerder dan ze echt zijn.
Woensdag de banden ophalen en als er nog genoeg tijd is meteen laten monteren
Houd je velgen wel goed schoon!! Zonde als het chroom minder wordt door gebrek aan aandacht
Ik ben er zelf ook zeer benieuwd naar!
En ik ga ze minstens wekelijks poetsen dus dat moet wel goed komen
En ik ga ze minstens wekelijks poetsen dus dat moet wel goed komen
Oehh... die zijn

// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
Thats what I thought 
Puike shit ouwe 
Haha thanks 
nice rims!!!!
Thanks! Ik kan niet wachten tot ze gemonteerd zijn!