Je kunt het beter zwakzinnigelucht.nl noemen, want al die rokende teringwrakken komen er nog steeds in. En de stinkbus van de bulgaar mag er natuurlijk ook gewoon in.
Met mijn 6G mocht ik er eerst niet in. Daarna mocht ik er wel in, maar de U9 op m'n 1991 kenteken werd niet herkend door het systeem. En volgends de website is er nu geen 'vuiltje meer aan de lucht' wat betreft mijn G. Ofzoiets.
Zie: [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false; (dan nog op top 10 vragen klikken)
Q: "In de Tweede Kamer is een motie aangenomen waarin staat dat gemeenten geen milieuzones voor personenauto's meer in mogen voeren. Wat betekent dit voor de milieuzone in Rotterdam, gaat die nog door?"
A: "Ja, de invoering van de milieuzone gaat gewoon door. De uitbreiding van de milieuzone in Rotterdam is door een grote meerderheid van de gemeenteraad besloten. Naast de gebiedscommissies en diverse belangenverenigingen (o.a. ANWB, Milieudefensie) hebben ook brancheverenigingen als TLN en EVO hier een duidelijke stem in gehad. Om de lasten te verdelen onder zowel bedrijven als bewoners en om snel voldoende effect te hebben, is een milieuzone voor zowel vracht-, als bestel- als personenauto's nodig. De gemeente heeft en neemt de verantwoordelijkheid om te zorgen voor gezondere lucht voor iedere Rotterdammer. De milieuzone is een effectieve maatregel om de luchtkwaliteit te verbeteren en een van de maatregelen die de gemeente zelf kan nemen. Dit is door minister Schultz nogmaals bevestigd op vrijdag 19 december."
Kan iemand me uitleggen waarom 't dan nog steeds doorgaat? Wie of wat is TLN en EVO? Waarom hebben ze niks aan mij gevraagd? Ik ben immers de weg, de waarheid en het leven!!!
Dan nog iets: [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Snapt iemand dit? Van de personenauto's in NL mogen 290.000 er niet meer in die milieuzone komen... En hoeveel van die auto's kwamen voorheen in die milieuzone??