Bij Makro Barendrecht 8G
Bij Makro Barendrecht 8G
Vorig weekend bij Makro Barendrecht een 8G in dezelfde kleur en opvolgend kenteken.
8G Galant 2.4 GDI automaat - 2002
Kawasaki ZX9-R Ninja - 1996
Re: Bij Makro Barendrecht 8G
Wat een toeval! Zowel dat ze uberhaupt meerdere Galants met opvolgend kenteken hebben geregistreerd ooit EN na zoveel jaar beide auto's nog rondrijden hier EN je 'm tegenkomt!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Inderdaad apart
Volgens de RDW is 62-HV-ZN een Rode Galant GDI. 63-HV-ZN t/m 74-HV-ZN zijn groene GDI's en nog geregistreerd. 75-HV-ZN is weer een rode GDI.
Grappig.
Heb ik 1x meegemaakt met mijn Civic (R.I.P.), stond bij stoplicht in Limburg erachter. Bestuurder had niets in de gaten.
En 1x met de rode 8G (geexporteerd) in Groningen.
Heb ik 1x meegemaakt met mijn Civic (R.I.P.), stond bij stoplicht in Limburg erachter. Bestuurder had niets in de gaten.
En 1x met de rode 8G (geexporteerd) in Groningen.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
En carfreak,heb je meteen een lot gekocht,want het was een echte geluksdag voor je.. 
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
oeee... dat is eenleuk spelletje..
LEUK!! opvolgende kentekens kijken op de rdw site
colt colt colt bestaat niet meer carisma carisma galant... galant... galant.. bestaat niet meer.. galant galant bestaat niet meer galant galant bestaat niet meer bestaat niet meer bestaat niet meer space wagon bestaat niet meer bestaat niet meer bestaat niet meer space wagon.
wat opvallend is is dat de carisma tegelijk op kenteken werd gezet als de import auto's
LEUK!! opvolgende kentekens kijken op de rdw site
colt colt colt bestaat niet meer carisma carisma galant... galant... galant.. bestaat niet meer.. galant galant bestaat niet meer galant galant bestaat niet meer bestaat niet meer bestaat niet meer space wagon bestaat niet meer bestaat niet meer bestaat niet meer space wagon.
wat opvallend is is dat de carisma tegelijk op kenteken werd gezet als de import auto's
Awesomeness = Verveling x Talent
- miss_laatjuh
- Provincie: Noord-Brabant
Die met die spoiler zit hier sinds een paar maanden op het forum
Jahhh, en daar post ie foto's van andere galants.miss_laatjuh schreef:Die met die spoiler zit hier sinds een paar maanden op het forum
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
die heeft dan ook de post gemaakt (en de foto)
Die 'spoiler' is van mij ja
Enne... ik had al een lot gekocht... had ik dat nou maar niet gedaan en op die dag van het spotten eentje gehaald... had nu maar een tientje

Enne... ik had al een lot gekocht... had ik dat nou maar niet gedaan en op die dag van het spotten eentje gehaald... had nu maar een tientje
ik heb elke dag geluk dat ik in mijn galant(s) mag rijden... ik denk dat daar mijn qouta mee vervuld is
Zo is het,haal je het niet via een lot,dan wel veel via je Galant.. 
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...