Aparte Mitsu gespot
- mitsu-galant
- Provincie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Aparte Mitsu gespot
Zojuist heb ik deze apparte Mitsubishi gespot in Shanghai, iemand een idee wat voor type dit is?
Huidige Galantpark
-Green 7G V6 GTi V6 Sedan
- miss_laatjuh
- Provincie: Noord-Brabant
Re: Aparte Mitsu gespot
Geen idee maar ik vind hem wel chique ...zou ook wel willen weten wat er bij dat plaatje staat rechts op zijn kofferbak 
Wel een knots van een embleem op de motorkap!Dat deden ze vroeger niet.Maar kan natuurlijk een apart type zijn voor aziatische landen,net als dat ze ook amerikaanse typen hebben..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
mitsu-galant schreef:Zojuist heb ik deze apparte Mitsubishi gespot in Shanghai, iemand een idee wat voor type dit is?
Die heb ik ook wel eens in Beijing en Shanghai gezien, het is een soort Lancer, maar door een apart bedrijf gemaakt, een joint venture tussen Mitsubishi en een of twee Chinese bedrijven.
Soueast v5 ?MSapporo schreef:mitsu-galant schreef:Zojuist heb ik deze apparte Mitsubishi gespot in Shanghai, iemand een idee wat voor type dit is?
Die heb ik ook wel eens in Beijing en Shanghai gezien, het is een soort Lancer, maar door een apart bedrijf gemaakt, een joint venture tussen Mitsubishi en een of twee Chinese bedrijven.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- mitsu-galant
- Contacteer:
Oke nice, heb ook de Chinese Galant gespoy jammer genoeg geen foto's. Volgende week naar Thailand ben benieuwd wat ik daar tegen ga komen qua Mitsu's..
Huidige Galantpark
De link naar de V7 vind ik ook interessant, een Chinese Galant!
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
wtf..dat wist ik niet.
en dat juist Mitsubishi die chinezen aan het helpen is
en dat juist Mitsubishi die chinezen aan het helpen is
Awesomeness = Verveling x Talent
Ziet er niet eens zo slecht uit!Vind die achterlichten best mooi!
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
nou, inderdaad. Ik vind 'm best wel prima eruit zien, binnen en buiten.
Leuke vondst!
Leuke vondst!
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Heel veel Oude Mitsu's, geloof me...mitsu-galant schreef:Oke nice, heb ook de Chinese Galant gespoy jammer genoeg geen foto's. Volgende week naar Thailand ben benieuwd wat ik daar tegen ga komen qua Mitsu's..
Als je ervan houdt, Mitsu Heaven...
- mitsu-galant
- Contacteer:
Idd veel Mitsu's gespot daar en veel toyota ook..Uray25 schreef:Heel veel Oude Mitsu's, geloof me...mitsu-galant schreef:Oke nice, heb ook de Chinese Galant gespoy jammer genoeg geen foto's. Volgende week naar Thailand ben benieuwd wat ik daar tegen ga komen qua Mitsu's..
Als je ervan houdt, Mitsu Heaven...
Huidige Galantpark