Bij deze: Cees, hier op het forum bekend als CvW. Bouwjaar 1965, getrouwd, 2 kids (jongen en meid) en een hond. De haren zijn met de jaren wat minder geworden, maar de wilde haren zijn nog niet allemaal vertrokken.
Sinds de jaren '80 uit de vorige eeuw zit ik zelf achter het stuur van auto's. Gestart met een C-kadett in Starsky & Hutch uitvoering "voor weinig" en daarna via vrouwlief in contact gekomen met Mitsubishi. Een Colt van (ik meen) 1984 werd opgevolgd door een Colt 1.3 van 1989 die in 1996 ingeruild is voor een Galant 6G GLi van bouwjaar 1991.

Vanaf 2000 heb ik een aantal leaseauto's gereden van de merken Suzuki, Opel, Ford en (merendeel) Peugeot. In 2010 heb ik de 308 SW waar ik toen in rondtoerde ingeleverd vanwege een verandering van werkgever. Woon-werk verkeer doe ik nu weer op de fiets. Heerlijk langs de files heen.
Het afscheid van de leaseauto leverde echter wel een praktisch probleem op:

Dit caravannetje kan en mag niet achter de 6G, die ondanks alle voorbijgekomen leaseauto's nog steeds in ons bezit was.
De 6G is verkocht en we hebben de 8G V6-24 van Uray25 overgenomen. Daar hebben we nog geen moment spijt van gehad. Wat een genot die wagen!

De 8G heeft bij ons (denk ik) geen slecht leven. Technisch wordt hij goed bijgehouden en doe ik het hierbij horende werk zoveel mogelijk zelf. De uiterlijke verzorging zal in de ogen van velen van een idioot niveau zijn, maar ach da's nou eenmaal de hobby c.q. afwijking van mijn persoon.
Sinds 2005 ben ik, bij toeval, in de detailingwereld terechtgekomen. Na een eenvoudige start ben ik ondertussen op het niveau terechtgekomen waarbij ik veel zaken durf aan te pakken en kan aanpakken. Met Rotary en Excenter ben ik in mijn element zal ik maar zeggen.
Nog meer? Ach, de vaste forumleden alhier kennen mij ondertussen wel. Degenen die mij niet kennen vinden snel genoeg info op het forum waardoor zij mij leren kennen.

Denk dat deze foto genoeg zegt over mij.