SOLD ! : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, skirts
SOLD ! : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, skirts
Te koop aangeboden :
Avance / Motion Bodykit !
Bestaande uit :
Set fender flares
Motion voorbumper met mistlampen
Dikke motion grill
Dikke Motion side skirts
Alle delen zijn in perfecte staat ( recentelijk gespoten ! )
Passend op de sedan en op de wagon !
Alles is kleur Hamilton silver ( A79 )
Prijs 500 euro voor de complete set !
Avance / Motion Bodykit !
Bestaande uit :
Set fender flares
Motion voorbumper met mistlampen
Dikke motion grill
Dikke Motion side skirts
Alle delen zijn in perfecte staat ( recentelijk gespoten ! )
Passend op de sedan en op de wagon !
Alles is kleur Hamilton silver ( A79 )
Prijs 500 euro voor de complete set !
Laatst gewijzigd door martijn op 23 nov 2014, 14:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk
De bumper en skirts zijn origineel mitsubishi en de pasvomr is 100% !
De voorste flares zijn ook origineel en de flares zijn compleet met rubbers !
De voorste flares zijn ook origineel en de flares zijn compleet met rubbers !
Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk
Zojuist even wat nieuwe foto's toegevoegd !
Pricedrop : 450 euro
Pricedrop : 450 euro
Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk
Het begint hier allemaal een beetje vol te worden ...
De bumper mag compleet met mistlampen / flares / grill en skirts opgehaald worden voor 350 euro.
De bumper mag compleet met mistlampen / flares / grill en skirts opgehaald worden voor 350 euro.
Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk
wat vraag je voor de flares ?
Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk
350 euro en dan krijg je de rest erbij 
Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk
lol niet nodig dat heb ik almartijn schreef:350 euro en dan krijg je de rest erbij
Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk
Mark heeft een mooie set te koop !
Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk
Bumper en flares zijn verkocht dus gooi hier maar een slotje op .
De skirts zal ik wel even appart plaatsen ...
De skirts zal ik wel even appart plaatsen ...