SOLD ! : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, skirts

Zoveel mogelijk info en plaatjes svp (en zet er een prijs bij!)
Gesloten
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1700
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

SOLD ! : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, skirts

Bericht door martijn »

Te koop aangeboden :

Avance / Motion Bodykit !

Bestaande uit :

Set fender flares
Motion voorbumper met mistlampen
Dikke motion grill
Dikke Motion side skirts

Alle delen zijn in perfecte staat ( recentelijk gespoten ! )

Passend op de sedan en op de wagon !

Alles is kleur Hamilton silver ( A79 )

Prijs 500 euro voor de complete set !
1238.jpg
1239.jpg
1240.jpg
1241.jpg
1242.jpg
1243.jpg
1213.jpg
1214.jpg
Laatst gewijzigd door martijn op 23 nov 2014, 14:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1700
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk

Bericht door martijn »

De bumper en skirts zijn origineel mitsubishi en de pasvomr is 100% !
De voorste flares zijn ook origineel en de flares zijn compleet met rubbers !
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1700
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk

Bericht door martijn »

Zojuist even wat nieuwe foto's toegevoegd !

Pricedrop : 450 euro
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1700
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk

Bericht door martijn »

Het begint hier allemaal een beetje vol te worden ...

De bumper mag compleet met mistlampen / flares / grill en skirts opgehaald worden voor 350 euro.
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1700
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk

Bericht door martijn »

Up
dtdeg
Berichten: 105
Lid geworden op: 10 sep 2014, 21:01

Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk

Bericht door dtdeg »

wat vraag je voor de flares ?
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1700
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk

Bericht door martijn »

350 euro en dan krijg je de rest erbij :D
dtdeg
Berichten: 105
Lid geworden op: 10 sep 2014, 21:01

Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk

Bericht door dtdeg »

martijn schreef:350 euro en dan krijg je de rest erbij :D
lol niet nodig dat heb ik al ;).
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1700
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk

Bericht door martijn »

Mark heeft een mooie set te koop !
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1700
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: TE KOOP : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, sk

Bericht door martijn »

Bumper en flares zijn verkocht dus gooi hier maar een slotje op .
De skirts zal ik wel even appart plaatsen ...
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2894
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: SOLD ! : Motion avance bodykit ! voorbumper, flares, ski

Bericht door KNOEI 8G »

Done :lck
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “(8G) Te koop/gevraagd/ruil/webshops”