Goedkoop = duurkoop?
Powerchip
- galantrijder
- Provincie: Noord-Holland
Powerchip
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Goedkoop = duurkoop?
Goedkoop = duurkoop?
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Re: Powerchip
40 pk meer met een potmetertje.... denk ut nie
hate to burst your bubble maar dit soort spul is eigenlijk altijd onzin.
hate to burst your bubble maar dit soort spul is eigenlijk altijd onzin.
Awesomeness = Verveling x Talent
haha wel leuk bedacht....heb al eens een gast gebeld die zijn galant aanbood op marktplaats, hij had ook zo een ding ingebouwd op zijn 2.0 en die was er van overtuigd dat zijn galantje 40pk meer had 170pk+ geloof ik.
krijg je er ook een vel vol reclamestickers bij? 
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
- galantrijder
Toevallig zat er wel een VR4 logo bij geloof ikfoks schreef:krijg je er ook een vel vol reclamestickers bij?
Is wel een filmpje ervan op YouTube ( mighty carmods dacht ik? ) hebben ze zo'n ding erin gezet. Hielp niks. Daarna ook uit elkaar gehaald om te kijken wat er precies in zit.
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Een echte chiptuning werkt wel..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Serieus, wow dat had ik nooit gedacht....Lowlands schreef:Een echte chiptuning werkt wel..
Alsjeblieft vertel me meer..KNOEI 8G schreef:Serieus, wow dat had ik nooit gedacht....Lowlands schreef:Een echte chiptuning werkt wel..
Minder chips = minder dik = minder gewicht = sneller!Twain schreef:Alsjeblieft vertel me meer..KNOEI 8G schreef:Serieus, wow dat had ik nooit gedacht....Lowlands schreef:Een echte chiptuning werkt wel..
Maar ze zijn zo lekker... aaaaarrrgghhhhhh.
Maar ik schreef dat omdat er mensen zijn die ook daar aan twijfelen.En dat kan je bewijzen en bij deze powerchip is het ook te bewijzen dat die niet werkt..
- miss_laatjuh
- Provincie: Noord-Brabant
Het zou verboden moeten worden !! Die Oplichterij allemaal 
helemaal niet, paprika chips zijn gewoon het allerlekkerste 
nee hoor de naturel chips zijn veel lekkerderder.foks schreef:helemaal niet, paprika chips zijn gewoon het allerlekkerste
Mitsubishi Galant 7G LPG G3 1994 *Sold*
BMW 520iA 1990
BMW 520iA 1990
hand cooked salt and pepper ketel chipjes ,ze hebben tegenwoordig ook een chili /paprika maar dan zonder allemaal rotzooi als toevoegingen... die zijn pas lekker, wel een beetje prijzig
Pepper ketel.. heeft mijn stem..
Inderdaad, Naturel FTW!!Matinno schreef:nee hoor de naturel chips zijn veel lekkerderder.foks schreef:helemaal niet, paprika chips zijn gewoon het allerlekkerste
- galantrijder
Paprika it is!! (Hahaha waar een topic wel niet toe kan leiden
)
ja, dit is een zeldzaam geval dat praten over chips zinniger is dan praten over eh, ... chips. 
Ben op werk en heb ineens zin in een ..... zakje chips ...
... en fish ...
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Filmpje waarin ze zo'n chip testen
Performance Chips - Mythbusted: [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Performance Chips - Mythbusted: [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW e46 328
- galantrijder
Wat een oplichters! Raar dat je zo iets gewoon op de markt kan brengen...
galantje @1:25TPA schreef:Filmpje waarin ze zo'n chip testen
Komt uit OostEuropa...Dat zegt alles...johnny83 schreef:Wat een oplichters! Raar dat je zo iets gewoon op de markt kan brengen...