Goedkope oplossing verroeste wielranden
Goedkope oplossing verroeste wielranden
Gevonden op ebay, set van vier
Leverbaar in chroom en matzwart, de laatste kun je overspuiten.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Leverbaar in chroom en matzwart, de laatste kun je overspuiten.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- miss_laatjuh
- Provincie: Noord-Brabant
Re: Goedkope oplossing verroeste wielranden
Al kreeg ik 65 bij !
vind het opzich niet heel erg lelijk, echter zal het daaronder door blijven roesten als er niks aan gedaan word.
Het is die set die ik jaren terug op de VR2 plakte. Het past prima. Ze zitten nog altijd op de VR2's achterste wielkastranden. Voor de sier natuurlijk, hoewel ze het veld zullen gaan ruimen voor de plastic versie van Mitsubishi zelf.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
- miss_laatjuh
Lieg niet ...meen je dat nou ? Dan neem ik mn woorden heel snel terug , niet goed gekeken dan ...dacht dat het een opplak plastik randje oid was .
Dat zag ik ook, dacht ook dat het gewoon zwarte stickers waren maar als je naar benden scrollt zie je het betermiss_laatjuh schreef:Lieg niet ...meen je dat nou ? Dan neem ik mn woorden heel snel terug , niet goed gekeken dan ...dacht dat het een opplak plastik randje oid was .
- miss_laatjuh
Fijn om niet de enige te zijn.... ..erik zal het ook wel verkeerd gezien hebben 
Tsja, ik had het nog even stil willen houden, maar ik heb ook zoiets op de kop getikt en ben er mee bezig. Waarschijnlijk gaan ze er vanmiddag op. In kleur. En ook nog op maat gemaakt voor de 8G. 
Edit: En ze lijken heel erg op die set op de VR2 zie ik nu.
Edit: En ze lijken heel erg op die set op de VR2 zie ik nu.
Laatst gewijzigd door cvw op 21 feb 2014, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- miss_laatjuh
Hahahahaha, tuurlijk. Die heb ik gemaakt van het hele proces. Ze komen als ze er op zitten.miss_laatjuh schreef:Foto's
Vast mooier dan hoe het er nu bij mij nog opzit: Ik had er destijds effe snel een laagje hamilton zilver opgespoten, NIETS geprepareerd, geen primer, niks, alleen effe snel ontvet dus het is intussen lelijk als de nacht geworden door afgebladderde verf-maar-dan-wel-weer-lakstiftje-om-het-net-iets-minder-verschrikkelijk-te-laten-lijken. Oftewel: ze moeten er bij mij snel af om plaats te maken voor originele (die al een jaar op zolder liggen te wachten op hamilton zilver).
Als er originele zijn,waarom is dat dan hier nooit ter sprake geweest?
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
'Hier' als in NL of 'hier' als op GF?
Hier in NL: geen idee waarom we die opties niet mochten kennen van onze Japanse vrienden.
Hier op GF: dat zou je dan gemist hebben, want er is al heel veel over geschreven en gefotografeerd op vele NL Galants (waaronder mijn Monster, de wagon van Martijn, de Motion van Mark Deen enz).
Hier in NL: geen idee waarom we die opties niet mochten kennen van onze Japanse vrienden.
Hier op GF: dat zou je dan gemist hebben, want er is al heel veel over geschreven en gefotografeerd op vele NL Galants (waaronder mijn Monster, de wagon van Martijn, de Motion van Mark Deen enz).
Dit is leuk.
Teaser:
Teaser:
Kijk maar op mijn topic. http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... &start=320" onclick="window.open(this.href);return false;
Inclusief lak hebben deze mij 110 euro gekost.
Inclusief lak hebben deze mij 110 euro gekost.
Zal dan wel komen omdat ik vroeger niet alle 8G topics las...marksanne schreef:'Hier' als in NL of 'hier' als op GF?
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...