Ik de laatste tijd eigenlijk zo druk dat ik het onderhoud waarschijnlijk niet zelf ga doen. Hebben jullie nog goede tips qua garage-bedrijven in het midden van het land? (Utrecht, Amersfoort, Veenendaal)?
Blijkbaar heb ik deze gekocht
Thanks!marksanne schreef:Welkom Jouke!
Over onderhoud uitbesteden: er zijn een paar goede bekenden van GF waar je kunt aankloppen. MD-Performance & J&J Custom Performance. Beide bedrijven hebben meer dan een beetje ervaring met VR-4's. En dat helpt aanzienlijk, want nagenoeg iedere andere garage (inclusief Mitsubishi dealers) weten niets van deze auto's en zullen bijna per definitie langer bezig zijn om uit te vinden hoe/wat/waar. Als je je inleest over VR4's, kijk ook even in de olie-topics. Een cruciaal gegeven voor de motor en automaatbak! Verkeerde keuzes daarin worden afgestraft met kans op (hoge) rekeningen.
Als het uit komt dan kom ik zeker langs.KNOEI 8G schreef:Welkom Jouke!
Veel goede km's gewenst en hopelijk zien we je vr-4 volgend jaar een keer op een meeting![]()
Dat is inderdaad wel een beetje de hoofdreden. Ik had gehoopt dat de benzineprijzen nog wat verder omlaag zouden gaan, maar helaasmarksanne schreef:Maar... waarom? Benzine en het aantal kilometers zou een goede reden kunnen zijn