[VERKOCHT]: Galant Wagon 2.5 V6 LPG-G3 2000
[VERKOCHT]: Galant Wagon 2.5 V6 LPG-G3 2000
Bij deze zet ik mijn Galant ook hier te koop.
In goede staat verkerende Galant die perfect loopt op zowel LPG (50ltr Ringtank) als op Benzine, Auto is zowel door de vorige eigenaar als ook door mij voornamelijk gebruikt voor snelweg kilometers. (woon-werk)
Actuele km stand is 301000
Voorzien van veel opties en een fantastische rijders auto!
Laatste jaar heeft de auto bij MD-Performance het volgende onderhoud gehad.
-Revisie versnellingsbak inc nieuwe
koppeling/drukgroep.
- Alle remschijven/remblokken rondom (National)
- Motorflush + oliewissel + filter (Amsoil) 5-10-2013
- Nieuwe bougies (05-2013) (die heb ik zelf gedaan)
Voorbanden zijn aan vervanging toe, heb er een extra setje velgen bij welke ook andere banden nodig heeft.
In goede staat verkerende Galant die perfect loopt op zowel LPG (50ltr Ringtank) als op Benzine, Auto is zowel door de vorige eigenaar als ook door mij voornamelijk gebruikt voor snelweg kilometers. (woon-werk)
Actuele km stand is 301000
Voorzien van veel opties en een fantastische rijders auto!
Laatste jaar heeft de auto bij MD-Performance het volgende onderhoud gehad.
-Revisie versnellingsbak inc nieuwe
koppeling/drukgroep.
- Alle remschijven/remblokken rondom (National)
- Motorflush + oliewissel + filter (Amsoil) 5-10-2013
- Nieuwe bougies (05-2013) (die heb ik zelf gedaan)
Voorbanden zijn aan vervanging toe, heb er een extra setje velgen bij welke ook andere banden nodig heeft.
Laatst gewijzigd door Zorro op 17 nov 2013, 18:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Future: Mitsubishi Galant VR4 Wanted!
Present: Mitsubishi Galant Wagon V6 Lpi & Mitsubishi Grandis
History: 7G Mitsubishi Galant GTI V6, 8G Mitsubishi Galant Wagon V6, Mitsubishi Grandis
History: 7G Mitsubishi Galant GTI V6, 8G Mitsubishi Galant Wagon V6, Mitsubishi Grandis
Re: Te Koop: Galant Wagon 2.5 V6 LPG-G3 2000
Ga een goedkoper woon-werk alternatief zoeken. Alles leuk en wel maar met 3 kids heb ik mezelf eindelijk overtuigd dat het tijd word voor een klein en zuinig gebakje voor het werk. Voor thuisverkeer zoek ik nog steeds een geschikte VR4, maarja.. Ken er wel 1.. Een 7G.. Zwart.. 
Die kan je voorlopig op je buik schrijven...
Wel op tijd hand uitsteken danZorro schreef: ... thuisverkeer ...
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
GF prijs 2000 Euro.. Bieden mag!
Zoek zo,n auto,,maar dan zonder lpg,,,,,,lpg kan er ook uit toch ??
Waarom zonder lpg jan? Met een G3 installatie heb je het kleine belastingverschil er zo uit hoor! Het is wel een handbak en geen automaat jan.
Kan eruit inderdaad, valt qua werk wel mee, wat kleine kabelboom zaken, nieuw spruitstuk, LPG installatie verwijderen en herkeuren bij de RDW.
Weet niet hoeveel je rijdt maar LPG is toch al wel érg snel voordeliger hoor.
Weet niet hoeveel je rijdt maar LPG is toch al wel érg snel voordeliger hoor.
T,is wel een handbak, wel een mooie auto rij niet veel ,,,per jaar mischien maximaal 6000 ,,dus dat is niks ,,wat betaal je aan belasting dan ??? Denk dat ik trouwens wel meer ga rijden met zo,n auto,,,,want met een zo,n instapsysteem er in van de bijrijdersstoel kan ze naast me zitten en dan Gaan !! met de sleurhut er achter aankomende zomer. En mischien is een handbak ook wel beter om een caravan te trekken ,,weet het niet ,,dus je hebt hem nog wel ??
Als je in zuid-holland woont kost deze je 96 euro per maand wegenbelasting, Drenthe 93,33 euro.. Het is zo jammer dat hij net boven de 1350kg komt op kenteken. Dat zou toch weer 13 euro per maand schelen.
Oke,,dank je ,,t,is nog al wat ,,is even kijken wat gas kost hier en benzine ,,even rekenen ,,t,is een mooie galant,,en een liefhebber onderhoud hem wel..
Nou heb even een rekensommetje gemaakt : Bij 8000 km per jaar ben ik op benzine bel plus benz kosten 2088 kwijt en op G3 lpg dus bel plus gas 1712,,,,dus ook al rij ik weing kan inderdaad snel . Je hebt gelijk Nico , had ik niet gedacht.omdat gas dan niet zoveel kost,,,pak je de galant ook sneller,,,,Heb je de galant nog zorro en is hij echt nog goed,,,,als je even gedult hebt met de verkoop,,moet m,n renaultje eerst verkopen,,,heb ik er echt belang bij ook al heeftie 3 ton gelopen ,,,,,mag me altijd even bellen 0639374480 , zal m,n nummer een paar dagen op laten staan. Gr Jan.
Het omslagpunt Benzine <> LPG G3 ligt (als de installatie al in de auto zit) rond de 2800 km per jaar voor de 8G V6-24. LPG betaal ik nu 0,66 per liter voor. Euro95 kost nu 1,70?
Degene die de LPG installatie uit die auto haalt vanwege de kosten verklaar ik voor gek!
Degene die de LPG installatie uit die auto haalt vanwege de kosten verklaar ik voor gek!
Moet je nagaan he !! Nou moet hem maar even benaderen !! Zo,n auto van een liefhebber voor een liefhebber....met zo,n auto kan ik nog wel jaren sturen...en vind het een mooie bak.
Laatst gewijzigd door janmitsv6 op 06 nov 2013, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Mja, het zou voor mij ook een uitkomst zijn.. Tik toch al gouw rond de 6000 km per jaar weg.. Maar moet dan toch eerst van dat verrekte slagschip af.
Slagschip ????Ha Ha
Mja kijk maar in mijn voorstel topic..
Zat is te kijken op internet voor zo,n v6 ,,maar 300.000 km is dat veel voor zo,n auto of ?? Mijn 7G v6 liep als een zonnetje , en die had ok al 280.000 gelopen,,,
Ehm, Jan, je kunt de TÜV keuring van die van mij nog een keer nalezen als je wilt.
Staat ook de onderhoudshistorie van de afgelopen jaren bij.
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
De teller staat nu op 347k en afgelopen vrijdag is 'ie zonder problemen door de APK gegaan.
Dit jaar heb ik geen issues of buitengewone onderhoudskosten gehad. Tientjeswerk!
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
De teller staat nu op 347k en afgelopen vrijdag is 'ie zonder problemen door de APK gegaan.
Ja mooi om te lezen en goed ja in 1 keer door de APK !!!..kun je toch zien dat zo,n galant sterk is,,een ander merk lag al lang op de sloop....vrienden van mij zo,,je koopt toch geen auto met 3 ton ?? Ik Jawel hoor,,,en moest lachen weet wel beter eigenlijk....en rij tussen de 6 a10.000 per jaar heb ik berekend , had twee auto,s en ga terug naar 1 auto ,,dus ....heb nog niks van Zorro gehoord trouwens maar zie wel.
hey ikkes is eerst jan :p
Awesomeness = Verveling x Talent
Hey Jan, momenteel heb idd eerst Twain die zaterdag even komt kijken, verder is er nog iemand die belangstelling heeft echter ben ik niet gebeld voor een nieuwe afspraak. (vorige kon niet ivm werk)
Ik laat zaterdag horen hoe en wat. Grtzz
Ik laat zaterdag horen hoe en wat. Grtzz
prima......succes man..
Hallo Jan de auto is vrijdag verkocht aan Twain, succes met je zoektocht.
Re: [VERKOCHT]: Galant Wagon 2.5 V6 LPG-G3 2000
Mag een slotje op 
Oke,,Zorro,,,heb inmiddels een Spacewagon gevonden ,,,mooie hoge instap voor m,n vrouw en haal hem morgen op ,,,dus,,,,maar mooi dat je hem verkocht hebt,,,al weer wat nieuws op het oog ??
// 1993-1997|E30 2.0 HB GLSi '89 \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\
// 2012->>>|Lexus IS250 '07 \\
// 2017->>>|Lexus GS300 '08| \\
// 1997-2003|E50 2.0V6 HB GTi '94 \\
// 2003-2012|EA5A Greeny #1 '97 \\
// 2009-2016|EC5A VR4 Meany '98 \\
// 2011-2018|EA5A Greeny #2 '02 \\