Ik ging vrouwlief vanaf Beekbergen naar het NS station in Apeldoorn brengen, omdat ze een verjaardag had in groningen.
Ze blijft daar tot zaterdag avond, en voor 16,- kan ik niet heen en weer rijden! haha
Onderweg naar Apeldoorn geen rare dingen, tot ik een kilometer voor het station voor een verkeerslicht moest afremmen.
Terug schakelen ging wat lastiger, en de koppeling voelde raar aan (alsof de mat vlak bij het pedaal zat)
Tijdens het terugschakelen werd het groen en kon ik in z'n drie de bocht nemen door het verkeerslicht, om vervolgens met pijn en moeite door te schakelen naar de 4e versnelling.
Mijn koppelingspedaal kon ik inmiddels al met de pink bedienen, die deed geen functie meer.
Eerste gedachte was; Koppelingsvloeistof op? lijkt me stug, maar eens even kijken.
Potje was netjes vol.
Zoonlief thuis in Beekbergen, Vrouwlief doorlopend om de trein die 4 minuten later zou vertrekken nog snel te kunnen halen.
Maar zelfstandig wegrijden aldaar ging mij niet meer lukken!
Na mijn telefoon te hebben misbruikt, 1 iemand kunnen vinden die mij naar huis heeft gesleept.
Nu toch maar eens serieus gaan overwegen wat we gaan doen.
Laten maken (afhankelijk van de kosten) of toch voor een andere auto gaan.
Voor beiden is momenteel vrij weinig geld, dus dit word toch even goed overleg wat er gaat gebeuren!
Huidige KM stand 3245XX
#Balen #Probleem #NieuweGalant
Ik weet nu zo langzamerhand ook niet meer waar dit topic hoort, maar "Te koop/gevraagd/ruil/webshops" lijkt mij inmiddels niet meer de juiste plaats