ontopic... de bbq is net gebracht..

raw food is super hip manDuke of Zeeland schreef:De koeien hoeven niet eens in stukjes zie ik, kunnen er in een keer op.
Al wordt het dan misschien niet zo snel gaar!
KNOEI 8G schreef:Nice Cees, tsjah als ik 't vergeet heb ik wel een probleem als er in 1 x 15 G's op de stoep staan
Sja, dan moeten we zelf maar een feestje maken, in Haren konden ze dat ook ....Twain schreef:mooi Cees... ik ga hem ook uitprinten
als ik het vergeet verhongeren jullie allemaal :p

Dit werkt nog niet, wat is nu qua betalen de bedoeling?Twain schreef:Betalen gaat via de webshop van galantfans.
cool, gezellig je hebt een pmEskimo schreef:Ben er ook bij met mijn zoon.
je hebt een pmMarkDuffy schreef:Kan je een datum geven van sluiting?
eh, is de mail er al uit?Twain schreef:je krijgt vandaag een mail:p
*edit*.. of iets later... heb nog niet alle aanmeldformulieren binnen
hangt ervan af waar het geld naar toe gaatTwain schreef:behalve als marksanne hem koopt.. dan zijn we weer met zijn alle de komende 10 jaar aan het afbetalen.. of werkt dat niet zo??
:p
Ik ben er niet gerust op. Er gebeuren dingen daar in het zuiden die ik nog niet geheel kan verklaren. Terecht, de vraag hoe ik daar bij kom en hoe ik dat weet.m4v3r1ck schreef:Als er maar niet wordt gefietst ...
Afgaande op de recente berichtgeving ben ik blij dat ik ttv de bbq hoog en droog in het noorden vertoef. Na al die doping schandalen wist ik ook niet meer waar ik aan toe was. Hoe groot zijn de schapen van die kudde wel niet? En zou ik die wel in de achterbak van de Legnum kunnen krijgen? Dan de toertocht: de organisatie weet vast dat een Legnum slechts 60 liter peut kan meetorsen. Die komt droog te staan op de heide. Dat wordt dus toch een fietstocht is mijn conclusie! Nu heb ik in de kofferbak een vouwfietsje liggen, maar over de hei ermee is echt geen lolletje, zekers niet met een schaap (dead or alive) op de bagagedrager.cvw schreef:Ik ben er niet gerust op ... een "Blackhole" in het zuiden dan voorkomen. (Onvoorsteelbaar, dat zelfs de organisatie van onze meeting dit woord al in de mond durft te nemen).m4v3r1ck schreef:Als er maar niet wordt gefietst ...