Ik heb een Mitsubishi Galant van 07/2001 met 66kw en een motorinhoud van 1998ccm.
Mijn autotje staat nu al lange tijd stil omdat ik geen oorzaak kan vinden van mijn volgende probleem:
Op een ochtend toen in naar de winkel vertrok, reed mijn auto nog zonder enige probleem. Maar na een tijd voelde ik dat mijn wagen niet meer goed trokt (ze reed gewoon op een platte diesel). Toen ik op de dashboard keek, merkte ik dat de toerenteller niet meer werkte en dat er een geel knopje, waar een motor op staat, brandde. Ik had wel de laatste dagen last om mijn auto op te starten. Het leek alsof mijn accu leeg was.
Het probleem met het opstarten was opgelost toen we de brandstoffilter vervangen hadden. Maar dat anders nog altijd niet...
Ik had mijn auto bij mijn garagist afgezet en na een tijdje dachten we eerst dat het aan de dieselpomp lag. Ik was naar een erkende mitsubishi-onderdelen garage gereden en daar heb ik een revisie van een dieselpomp gekocht. Maar tevergeefs trekt de auto nog altijd niet en de toerenteller staat nog altijd op 0.
Kan iemand me zeggen waaraan het kan liggen? want ik mis mijn schatje heel erg :p
Alvast bedankt.