It's Mark Sanne from sunny Miami, Florida.
Recently I've bought myself a piece of U, S and A!
Oftewel: ik heb een adres gekocht/gehuurd daarzo voor het onvangen & doorsturen van pakketjes. Ben erg benieuwd hoe goed dat werkt en welke rotgeintjes er toch weer aan vastzitten.
Het idee erachter kwam door de lagers voor die reserve versnellingsbak die ik heb liggen. Nieuwprijzen in europa/UK voor dat spul zijn echt fors. Dan ben je met 470 euro incl. btw klaar via een Mitsu dealer. Via MD-Performance zal het al wat leuker worden, ik doe even een wilde gok en roep 400 euro, maar dan nog: 400 euro voor wat lagers, clipjes en keerringen is natuurlijk een hoop geld. En al helemaal als het een reserve-bak is die misschien wel een paar jaar ligt te verstoffen!
Nu gun ik iedereen een boterham, maar ik vind mijn eigen beleg ook wel leuk, dus ik ging op zoek naar alternatieven. In de US zijn diverse online aanbieders die originele Mitsu parts leveren tegen heeeeeuuuuul veel leukere prijzen. Lang niet alles, maar bepaalde parts worden natuurlijk ook in USDM Mitsu's gebruikt, blijkbaar deze versnellingsbak-onderdelen in ieder geval
Maar... nu is het dus de vraag wat er precies aan kosten bijkomen, naast de jaarlijkse huur van 30 euro, voor deze service. Hoeveel fee & verzendkosten is me een compleet raadsel. Ik heb het via [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false; geregeld maar vooralsnog vind ik het maar een wazige, onduidelijke toestand. Het pakketje is intussen onderweg (binnenlandse zending in de US) dus wat er precies gebeurd als het aankomt... geen idee!
Wordt vervolgd!