Hohoo, niet te snel strepen! Een niet fitte accu heeft het moeilijk tijdens het leveren van de startstroom. Kan er vanalles groen branden, zegt verder niets
Anderzijds: het was maar een suggestie.
Zijn dat van die onderhouds-vrije accu`s? Dan geeft dat indicatielampje bar weinig aan.
Beter is het om even te meten.
Corrigeer me indien nodig: Tijdens starten minimaal 9 Volt (?)
Zeker nu we de koude periode weer ingaan.....
Hohoo, niet te snel strepen! Een niet fitte accu heeft het moeilijk tijdens het leveren van de startstroom. Kan er vanalles groen branden, zegt verder niets
Anderzijds: het was maar een suggestie.
Anderzijds kan je ook weleens gelijk hebben.
Rijd voornamelijk kleinere stukken(15 minuten) met licht altijd aan en radio meestal op vol.
Lekke wielremcilindertjes achter kan ook nog, schoenen achter op, remblokken voor op.
Toch even kijken, remmen is toch een belangrijk iets bij een auto
Volgende maand doe ik mijn 6G weer voor de APK.
Ik heb te veel speling op het stabilisatorstangetje RV (schijnt tegenwoordig ook al een APK afkeurpunt te zijn)
Ben benieuwd of jij de oorzaak nog kan vinden van het euvel wat jou is overkomen!
Foto ervan volgt nog omdat ik het nog ff verfijnen moet en beter bevestigen.....
Hoedenplank speakers
Setje van Max 500 watt
Ineens ingeving gehad hoe ik de ophoging wou maken zodat ze paste.
mn 2 zits cabrio heeft wel de hele tijd achterspeakers(en dat bij een 2 zitter....)
terwijl de galant het tot nu toe met alleen voro speakers moest doen.
(wel setje 3 weg speakers van Pioneer maar goed je mist dan toch iets vooral als je achterin zit)
Had speakers al tijdje liggen maarja... echt zo projectje waarvan ik zei : komt wel een keer....
Weer iets wat ik weg kan strepen van em lijstje to do
Toekomstige eigenaar wil de roest gaan behandelen(lassen) en de wiellagers maken en dan gaat de dochter van zn vriendin hem krijge als eerste wagentje(bezig met dr rijbewijs).
Voorlopig blijft ie dus nog in leven.
Maar het voelt toch dubbel aan....
Ga hem toch missen