vandaag weer wat gedaan.
ut was mooi weer dus lekker aan de sleutel.
we kunnen gas geven en koppelen en schakelen.
voor het schakelen was iets meer werk nodig als 2 min.
zoals misschien sommige nog wel kunnen herinneren had ik al problemen met het schakelen met de gewone 2.0L.
de kabels die vanaf de pook door het schutboord naar buiten komen, die gaan over in 2 U houders die over elkaar geschoven zitten.
daar tussen zit een soort van rubberlijm.
en die was flink uit gedroogt.
dus die was toen de tijd los geschoten.
daar door heeft de kabel geen weerstand en kan je n iet meer schakelen.
ik heb nu de 2 U steunen doorboort en een boutt door gedaan met een moer.
dat heb ik maar bij alle 2 de punten gedaan dus daar een probleem zal ik nooit meer hebben.
ook de olie koeler wou zijn plek hebben.
hij hangt al wel maar ik heb er geen plek voor.
hahahahah
en ik zei tegen remco"die hang of die prak ik wel ergens tussen" niet dus.
nu denken we dat we het ruitenvloeistof resevior weg halen en dat we hem daar doen.
en dan moeten we een klein reseviortje regelen.
er was alleen 1 probleem ik pakte de olie koeler.
en die koeler kwam van de evo4 en ik wil die bouten in carter doen en die paste niet.
ze waren te dik maatje m12 en moest m10 zijn.
dus ik spitten in de grabbelbox en daar laggen 2 holle bouten voor de olie koeler in maat m10.
dus ik wil ze schoon maken en zie ik die 2 gaten in de bout erg klein waren.
dus ik pak die van de evo4 erbij en dat was zo'n groot verschil.
en ik had nog wat vlees op de bout dus de gaten groter boren.
en hier resultaat zie de foto's
ja dat zal bes ff slikke zijn maar het doel heiligt de middelen tog..?
na alles wa je tot nu toe heb gedaan zal dit toch nie eg een probleem worde denk ik
vandaag weer wat spullen binnen.
de high press. leiding van de stuurbekrachteging is binnen.
dat is een orginele van de evo6.
dat zijn dure leidingen ken ik je vertellen.
en de nieuwe avc is binnen helemaal top dus de boost ken nu ook geheel geregelt worden van uit de auto.
en ik heb een ruitenvloeistof resevior bestelt.
het is het tankje die ook in de colt rally cup wordt gebruikt.
ik heb de leverancier gebelt die die tankjes ook levert aan de colts in die cup, en hij had er nog 1 liggen dus ik zeg dan "opsturen maar".
dus de oliekoeler heeft nu ook een plek.
en ik heb de rvs buis op gehaald voor het spruitstuk dus die ken ook verlengt worden.
Ik zat net te denken Mark.....die ruimte naast je IC,zou je daar geen oliekoelers kwijt kunnen voor bv. de stuurbekrachtiging.Ik weet niet of je de koelbuis van de stuurbekrachtiging nog een plekje hebt kunnen geven?
dat gaat niet helaas hebben we geprobeert
de oliekoeler is te dik daar voor.
en de vin zit daar ook.
en idd die ic buizen zitten ook zo lekker in de weg
nou klote
ze hebben geprobeert in te breken in de auto.
de auto staat naast het huis.
en ik wil deze ochtend wat na kijken in de auto en ik wil de sleutel in het slot steken en dat gaat niet.
nog een keer proberen en nog een keer.
eens even kijken naar het slot.
hebben ze het slot helemaal verrot gestoken met een schroevendraaier.
dat is aan de bijrijderskant
ze hebben de achterkant ook bewerkt met iets scherps en met hun voet.
tja je moet maar niets te doen hebben.
tis mooi klote.
kom net van het politieburo want de verwacht van de verzekering.
zo blijf je sleutelen aan de auto en onnodig geld er aan uit geven.
Alarm claxon uitbouwen, en daar een mooi relai op zetten, agregaat in de kofferbak en 230 op de carroserie zetten!
Jammer dat dat niet mag want dat is poging tot doodslag.