HE MarkSanne ik heb een hoop gemist in de afgelopen 4 weken,maar super joh dat hij goed bevonden is , goh het zou ook wat wezen als hij op 0.4 db niet goedgekeurd zou zijn,, maar ik ben heel blij voor jullie, en nou heeeel veeeel rijplezier .
DE KENTEKENPLATEN ZITTEN OP DE LEGNUM!!! We mogen officieel crossen! Gisteren heeft Mark direct de uitlaat vervangen en wat een verschil! Hij heeft veel meer lucht en heeft gelijk weer de kracht en het geluid die hij behoort te hebben! Radio is er ook weer ingezet! Jeemig wat super om legaal erin te mogen rijden!
Super! Veel plezier van jullie nu Legale aanwinst! Zal een genot zijn om in te rijden en ben benieuwd hoe het is om rechts te sturen als jullie er eenmaal een tijdje in rijden.
Ook leuk die nieuwe nummer platen!
Heb laatst eens zitten neuzen op de Mitsu US site,maar wat zijn ze hier in Europa dan terughoudend kwa aanbod met hun simpele modelletjes en motoren.
Kan 't ook niet zo gek vinden. Wij met onze achterlijke 42% BPM waar dan ook nog eens 19% BTW over betaald moet worden...
Ja klopt daar geef ik je hellemaal gelijk in. Maar wij rijden hier ook niet
met van die gigantiese liter bakken wat ze in de US wel doen. Maar je
betaald hier idd ook echt belachelijk veel BPM over je auto's.
Winterbanden Toyo SNOWPROX 17/215/45 S 952 - EUR 125(www.autobandenmarkt.nl).
Rear scuff plate / door sill: MZ360021
Om de EVOscan kabel werkend te krijgen op Galant/Legnum verbind pin 4 met pin 1.
The menu option to 'Disable flashy dash' is only implemented for EVO 7/8 models, not Galant/Legnum. Selecting it will more than likely cause a disconnection from the ECU. Apparently disconnecting pin 9 will stop flashy dash but you will also lose AYC/ABS support by doing this.
Natuurlijk is een Legnum zo'n beetje de grootste (en stoerste) middenklasse stationwagens die er door Mitsubishi gemaakt zijn, maar zo'n 'grote' auto verbleekt toch echt totaal als je naast dit monster van m'n zwager Marco staat: