Pagina 1 van 1

Facelift achterlichten mod

Geplaatst: 08 mar 2012, 16:38
door marksanne
De facelift achterlichten van de 8G sedan hebben een rood streepjesmotief in het heldere deel van de lamp. Niet mooi vind ik. Xenon had dit uitgevogeld en ik heb zijn truc snel gekopieerd!

Even de lampen 10 minuten in de oven op 120 graden op een doek ofzo. Of met een fohn/verfpistool een poosje voorzichtig de randen (zwarte kit) zachtmaken en dan snel de twee helften uit elkaar trekken zodat je bij de ingewanden van de lampen komt.

Het is geen rocket science, maar het ziet er wel veel beter uit. Vergelijk zelf:

Re: Facelift achterlichten mod

Geplaatst: 20 apr 2012, 12:15
door Buzz Fuzz
Is me nooit opgevallen eigenlijk..

Re: Facelift achterlichten mod

Geplaatst: 20 apr 2012, 21:19
door White_VR4
Zonder die rode strepen ziet het er veel beter uit :yes:

Re: Facelift achterlichten mod

Geplaatst: 21 apr 2012, 00:10
door Twain
Hebben die jappen al die moeite gedaan om dat stickertje er net niet recht in te plakken, ga jij het er een beetje uithalen ;)

ziet er wel beter uit... dat dan weer wel :D

Re: Facelift achterlichten mod

Geplaatst: 24 apr 2012, 22:24
door Navi
ben ik de einige die geen verschil ziet? :oops:

Re: Facelift achterlichten mod

Geplaatst: 24 apr 2012, 22:56
door marksanne
Oeh... Dat wordt tijd voor een brilletje denk ik ;)
Kijk maar eens goed op de uitvergrote versie van de foto. De bovenste (aangepaste versie) heeft in het heldere deel geen rode strepen meer lopen. De onderste lamp nog wel.

Re: Facelift achterlichten mod

Geplaatst: 24 apr 2012, 23:00
door KNOEI 8G
^^ what he said ;)

Ennuh Navi, stel jezelf eens goed voor. Ik denk dat er veel mensen graag over je foto's willen kwijlen!!! :agree:

Re: Facelift achterlichten mod

Geplaatst: 24 apr 2012, 23:41
door Xenon
marksanne schreef:...Het is geen rocket science, maar het ziet er wel veel beter uit. Vergelijk zelf:
Klopt! Uit elkaar is no problem, maar weer in elkaar is toch een iets ander verhaal, want mooi dicht (zoals af fabriek) krijg ik ze niet meer :no: :( .
Jij wel?

Re: Facelift achterlichten mod

Geplaatst: 25 apr 2012, 21:05
door Navi
KNOEI 8G schreef:^^ what he said ;)

Ennuh Navi, stel jezelf eens goed voor. Ik denk dat er veel mensen graag over je foto's willen kwijlen!!! :agree:
o ja nieuw forum.. :D