ik heb vernomen dat er binnen kort een bordeaux rode galant ralliart vr4 hier zal worden aangeboden(deze was ook op de meeting aanwezig)
Hij staat nu een klein half jaartje op nl kenteken
De vraagprijs weet ik niet maar dat is wel echt een vette bak, hoop dat ie wel onder de galant fans zal blijven!