Set winterbanden
Geplaatst: 05 jun 2025, 16:12
Dag Galant fans,
Ik heb nog een set winterbanden op velg liggen van mijn Galant uit 1997; ik gebruikt ze zelf niet en staan maar wat stof te happen.
Iemand interesse?
Grt,
Richard
Ik heb nog een set winterbanden op velg liggen van mijn Galant uit 1997; ik gebruikt ze zelf niet en staan maar wat stof te happen.
Iemand interesse?
Grt,
Richard