Pagina 1 van 1

Set winterbanden

Geplaatst: 05 jun 2025, 16:12
door HMBR
Dag Galant fans,

Ik heb nog een set winterbanden op velg liggen van mijn Galant uit 1997; ik gebruikt ze zelf niet en staan maar wat stof te happen.
Iemand interesse?

Grt,
Richard

Re: Set winterbanden

Geplaatst: 05 jun 2025, 16:53
door Uray25
Interesse wel, maar man wat zit je ver bij mij vandaan...