Pagina 1 van 1

Homokineet

Geplaatst: 10 jun 2017, 20:08
door capricorn
Hallo,
ik heb hier vanwege een miskoop nog een nieuwe homokineet links voor liggen.
Mijn Galant heeft geen ABS en deze homokineet is met ABS.

Ik heb er zelf €56,- voor neergeteld. Mag nu weg voor €40,-.

Re: Homokineet

Geplaatst: 10 jun 2017, 23:15
door Integra
Dat zou gewoon moeten passen hoor ;)
Had ik bij de Accord ook.... Kineten voor auto met ABS gemonteerd terwijl mijn Accord geen ABS had.
Mijn Galant idem... (heb ik zelf niet gedaan) maar aan 1 kant is ie blijkbaar al eens vervangen voor een exemplaar met ABS ring... Mijn Galant heeft ook geen ABS ;)

Re: Homokineet

Geplaatst: 11 jun 2017, 00:14
door Twain
:no: ik wist nieteens dat er 8g's zonder abs waren.....

Re: Homokineet

Geplaatst: 11 jun 2017, 00:23
door Integra
Ja, da's het maffe.... Carbase zegt dat Alle Galants vanaf 2000 het sowieso hebben.... Toch zijn er inmiddels meerdere bekend die het niet hebben en ook nooit hebben gehad ;)

Re: Homokineet

Geplaatst: 11 jun 2017, 08:55
door capricorn
Mijn galant is van 1999 en heeft dus geen abs... Volgens het "mannetje" die de reparatie uitvoerde past de homokineet met abs niet. Dus hebben we nog een homokineet gekocht zonder abs.
Dus deze is sowieso over nu..

Re: Homokineet

Geplaatst: 03 jul 2017, 22:43
door Yeti
Wat is het partnr van de Homokineet die je te koop hebt?

Ik heb wel intresse als die op mijn Galant past.

Re: Homokineet

Geplaatst: 21 jul 2017, 05:49
door capricorn
Verkocht!