Pagina 1 van 1

Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 25 apr 2012, 21:37
door Navi
Sorry ben me vergeten voor te stellen op dit forum :)
sommige zullen mij misschien al kennen

Ik ben Ivan, woon in Teteringen (klein dorpje tegen Breda aan) ben 25 jaar en rij nu 6 jaar galant.
Mijn vorige was 8G uit 2000 een 2.5 V6
die heb ik 5,5 jaar met veel plezier gereden, flink wat aan geknutseld en verbouwd.
DSC_0059.JPG
Maar die is helaas 1 oktober 2011 overleden.
Door een ontwijk manoeuvre met 100 km/u tegen een stoeprand aan geknald (kwam iemand uit een zijweg die had mij niet gezien (niet denken rij dan ook geen 100 km/u... dat was de snelheidslimiet)) paar meter gevlogen en hard in het gras terecht gekomen. Was helaas weinig van over.

Hoewel ik er heel hard van baalde was het een geluk bij een ongeluk.
Want nu kon ik eindelijk mijn droomauto kopen... Een Vr-4
MD had een hele mooie zwarte Vr-4 te koop staan in Engeland, maar die kerel wou hem niet verkopen aan een buitenlander... helaas...
Maar niet veel later kwam hij met een mooie Vr-4 Ralliart... die kon ik natuurlijk niet weigeren!

Foto's uit de UK
199_10_big.jpg
199_16_big.jpg
Na Lang wachten eindelijk bij MD voor de deur:
vr4 ralliart ivan 015.JPG
vr4 ralliart ivan 016.JPG
Interieur:
vr4 ralliart ivan 010.JPG
vr4 ralliart ivan 011.JPG
Op NL kenteken (de grote kleintjes waren toen nog in bestelling)
IMAG0731.jpg
IMAG0735.jpg
Zonder motorkap samen met mijn andere schatje:
IMAG0748 (855 x 512).jpg
Met carbon motorkap:
avatar.jpg
IMAG0752 (855 x 512).jpg
(oude galant op de oprit)

En nog een samen met de galants van Legnumfan en John-co:
383114_221987421210509_100001977590013_479205_26185833_n.jpg
Rij deze auto nou vanaf december en heb er nog niks aan te klagen. Ik dacht dat het niet veel beter kon als mijn oude V6... maar wel dus!
rij iedere dag met plezier in deze wagen.

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 25 apr 2012, 21:42
door KNOEI 8G
Welkom ;) Het is een gruwelijk geile bak!!

Maaruh, het wordt toch echt wel tijd voor wat betere foto's ivan!! :lol:

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 25 apr 2012, 21:50
door Navi
KNOEI 8G schreef:Welkom ;) Het is een gruwelijk geile bak!!

Maaruh, het wordt toch echt wel tijd voor wat betere foto's ivan!! :lol:
lol thx :)

ja foto's zijn niet al te best zijn met mijn telefoon gemaakt maar heb inmiddels een klein cameratje gekocht nu nog wachten op goed weer :D

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 25 apr 2012, 21:53
door KNOEI 8G
a.s. zondag ;-)

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 25 apr 2012, 21:55
door Navi
KNOEI 8G schreef:a.s. zondag ;-)
sowieso 8-)

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 25 apr 2012, 23:04
door marksanne
Opnieuw officieel welkom Ivan!

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 26 apr 2012, 07:37
door Fluff
Wow, wat een brute bak :o
Ik denk dat je maandag je auto weer kan wassen want er zal een hoop kwijl op zitten ;)

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 27 apr 2012, 22:10
door martijn
What à beauty !!!!

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 28 apr 2012, 01:22
door MD-Performance
Ey Ivan

Mooie auto man !! Had hem bij mark toen der tijd ook al even bewonderd toen hij voor de deur stond !!

gr. remco

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 28 apr 2012, 08:33
door Thom
Zo dichtbij en helaas nog nooit gezien! ( woon zelf in omg. Tilburg )
Erg mooie kleur

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 08 jul 2012, 23:02
door Navi
Hij staat onmiddels te koop :(

[External Link Removed for Guests]

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 08 jul 2012, 23:04
door Navi
Thom schreef:Zo dichtbij en helaas nog nooit gezien! ( woon zelf in omg. Tilburg )
Erg mooie kleur
Kom toch regelmatig in Tilburg en omgeving.. meer de kant van Goirle uit

heb jij een Ralliart sticker op je achterdeur zitten toevallig?

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 09 jul 2012, 00:35
door Thom
Nee geen ralliart sticker, wel wat anderen.

Ik rijd een zilvere V6 sedan met pre facelift VR4 bumper, 18" en een carbon dakspoiler
zou graag je auto eens in het echt willen zien. Moet ooit ( als het geld er is ) nog een VR4 komen.

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 09 jul 2012, 22:45
door Navi
Thom schreef:Nee geen ralliart sticker, wel wat anderen.

Ik rijd een zilvere V6 sedan met pre facelift VR4 bumper, 18" en een carbon dakspoiler
zou graag je auto eens in het echt willen zien. Moet ooit ( als het geld er is ) nog een VR4 komen.
reed jij vrijdag middag rond een uur of 3 van hilvarenbeek naar tilburg toevallig?

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 10 jul 2012, 13:50
door Fluff
Hey,

Ik denk dat je mij dan hebt zien rijden! Ik woon in Bladel en ik ben de laatste week wel een paar x naar Tilburg en Dongen geweest.
Ik denk dat ik rond die tijd wel naar dongen ben geweest (van cranenbroek).

Is dit de ralliart sticker?:
IMG_1057.JPG
En de auto in totaal:
IMG_1060.JPG
Wel jammer dat je je VR-4 weg moet doen joh! er komt toch wel een galant voor terug?

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 10 jul 2012, 16:11
door legnumfan
haha er komt geen galant voor terug, maar waarschijnlijk een ford fiesta 1.2 :lol: :wha: of zo'een ander blikwagentje. 0-100 in dik16sec. :shock:

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 10 jul 2012, 20:44
door Navi
Fluff schreef:Hey,

Ik denk dat je mij dan hebt zien rijden! Ik woon in Bladel en ik ben de laatste week wel een paar x naar Tilburg en Dongen geweest.
Ik denk dat ik rond die tijd wel naar dongen ben geweest (van cranenbroek).

Is dit de ralliart sticker?:
IMG_1057.JPG
En de auto in totaal:
IMG_1060.JPG
Wel jammer dat je je VR-4 weg moet doen joh! er komt toch wel een galant voor terug?
Ja die ralliart sticker ;) ik ben niet gek :P
Maar dan heb ik jou idd zien rijden... Ik ree in mijn vrachtwagen dus vandaar dat je mij niet hebt gezien

Nee komt geen galant voor terug helaas
Denk dat het een ibiza 1.2 TSi word of een ford fiestatje

Eigenlijk nog geen idee maar iig een zuinig klein nieuw autotje

Misschien ooit weer een vr4...

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 11 jul 2012, 21:54
door Fluff
Hmm helaas, maar dat zijn net zo goed fijne autootjes!
Succes met die verkoop en de zoektocht naar een nieuwe auto!

Re: Opnieuw voorstellen

Geplaatst: 11 jul 2012, 22:36
door Navi
Fluff schreef:Hmm helaas, maar dat zijn net zo goed fijne autootjes!
Succes met die verkoop en de zoektocht naar een nieuwe auto!
ja idd me ouders hadden een fiesta dat was echt een geweldige auto... totdat er een busje met 110 km/uur in de zijkant reed... dus veilig zijn ze ook ;)