Ik heb alle foto's maar als link gedaan aangezien de pagina niet in staat is de foto's zelf te verkleinen
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
De auto zou ook een bekende zijn van de pagina was me verteld.
En hier is ie dan:
zo heb ik hem gekocht.
Aangezien de vorige eigenaar wat minder aandacht heb besteed aan de lak van de auto en heel veel snelweg heb gereden denk ik zit de voorbumper en de motorkap helemaal vol met steenslag. ik heb het motorcompartiment ff goed schoongemaakt want het was echt een nest van spinnenwebben, bladeren en gewoon straat vuil
en ik heb gelijk de motorkap ingepakt met 3M 3D carbon folie. Ik vind dat persoonlijk mooier dan een hoodbra en het beschermt goed tegen steenslag
volgens mij heb de galant een tikje van vooren gehad want er zit een lelijk gerepareerd stuk op, de kentekenplaat staat scheef en de motorkap sluiting zit te ver omhoog waardoor de motorkap niet goed aansluit op de lampen en grille. En de grille sluit niet aan op de voorbumper
ik heb de galant in sas van gent gekocht zonder apk. Daar vroeg de garage 200 extra voor. Bleek alleen lekke uitlaat en kapotte stuurkogel te zijn. 65 eu klaar
dus maar ik wil dus nog een andere voorbumper er voor hebben.
Uitlaat 60mm rvs vanaf kat
en de EGR klep wil ik nog dichtmaken. ik heb bij de carisma gezien wat die kan veroorzaken.
Ik ben bezig met metalen motor bescherm kap aangezien die veel te grote plastic kap kapot en smerig is
Moet nog een raamband op de vooruit komen, ik denk van Ralliart.
sportstuur, schakelpook en misschien nog sportstoelen
en m'n 15 inch 1000w rms ground zero sub moet er weer inkomen. Is een mitsubishi familie traditie geworden. Hij heb in de lancer en in de carisma gezeten en ik hou wel van een beetje bass.
en zoiezo 17 of 18 velgen volgend jaar ergens... als ik geld heb...
Ik had nog wel gelijk een paar vraagjes
De galant verbruikt best wat olie ik denk alleen in hoge toeren maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Zijn de klepseals van de 2.4 gdi gevoelig? of kan het ergens anders aan liggen? blok zweet volgens mij ook wel heb na het schoonmaken niet meer grondig gecontroleerd
heb iemand foto's van mij hoe zij een easy flow filter hebben zitten? geeft dit veel problemen? en ja ik weet dat ik de computer moet resetten na installeren.
Tips info altijd welkom