Pagina 1 van 1

FOUND: voorpijp met flexstuk

Geplaatst: 16 jan 2015, 11:49
door yollie76
Goedemorgen.

Heeft er iemand hier nog een goede gebruikte voorpijp met flexstuk liggen.
Ik heb een enkele voorpijp.

Ik kom op internet alleen maar dubbele tegen.

Of kan ik ook als ik het spruitstuk vervang er een y stuk opzetten

Prijs tot 100 euro

Re: GEVRAAGD : voorpijp met flexstuk

Geplaatst: 16 jan 2015, 12:18
door miss_laatjuh
Edk uit kaatsheuvel heeft er vast 1 liggen ...deijne in volkel ook ...maar ik zou eerst een paar dagen wachten of er hier iemand een heeft liggen dat scheeld je een paar 10tjes waarschijnlijk ;)

Re: GEVRAAGD : voorpijp met flexstuk

Geplaatst: 16 jan 2015, 15:52
door marksanne
Zover ik kan zien heb jij specifiek de 'rechte' pijp nodig (MR529322). Die lijkt niet gemakkelijk zomaar te vinden nieuw aftermarket.
Als je de hulp inroept van onderdelenlijn bijvoorbeeld zou ik dat nummer (MR529322) erbij vermelden en als je reacties krijgt eerst om een foto vragen anders weet je het wel...

Als er niets 2e hands beschikbaar is, kun je wellicht bij een garage bij je in de buurt vragen om je huidige voorpijp te repareren (als dat kan?) ik weet niet wat er stuk is? Flexstuk? Als het flexstuk defect is, kan dat prima vervangen worden door een nieuw flexstuk en wat laswerk. Een flexstuk (afhankelijk van de lengte die je nodig hebt) is ergens tussen de 40-60 euro en dan een uurtje arbeidsloon, dus dan zit je inderdaad snel op 100 euro. Als je echt om 't hand zit mag je me wel een PBtje sturen, wellicht kan ik dan wat voor te betekenen.

Re: GEVRAAGD : voorpijp met flexstuk

Geplaatst: 16 jan 2015, 18:57
door yollie76
Berichtdoor miss_laatjuh ยป 16 jan 2015, 12:18

Edk uit kaatsheuvel heeft er vast 1 liggen ...deijne in volkel ook ...maar ik zou eerst een paar dagen wachten of er hier iemand een heeft liggen dat scheeld je een paar 10tjes waarschijnlijk ;)
dat had ik al gezien.
Zover ik kan zien heb jij specifiek de 'rechte' pijp nodig (MR529322). Die lijkt niet gemakkelijk zomaar te vinden nieuw aftermarket.
ja dat klopt mark. heb een volledige asa op pc staan. En we hebben 2 galants dus ik heb 2 auto's om te vergelijken :D Flex stuk is idd kapot maar ik heb ook schuifschade dus ik vervang liever de hele pijp.
Als je echt om 't hand zit mag je me wel een PBtje sturen, wellicht kan ik dan wat voor te betekenen.
Mijn mark (ligt aan de naam denk ik) is ook heel handig maar bedankt voor het aanbod. Maar mocht hij het ook een keer niet weten dan weet ik je te vinden.

Maar dat neemt mijn andere vraag nog niet weg. Die van het spruitstuk. kan er bij mij dus een "spagetti" op zodat ik een y pijp erop kan zetten.

Re: GEVRAAGD : voorpijp met flexstuk

Geplaatst: 18 jan 2015, 11:55
door MD
Voor welke motor?
Ik heb nog liggen

Re: GEVRAAGD : voorpijp met flexstuk

Geplaatst: 18 jan 2015, 17:55
door yollie76
MD schreef:Voor welke motor?
Ik heb nog liggen
4g63 2.0 133pk

Re: GEVRAAGD : voorpijp met flexstuk

Geplaatst: 23 jan 2015, 16:25
door yollie76
Kan een slotje op besteld bij deijne