Een vriendin van me is op Curacao voor werk, en nu heeft ze ook wat Galantjes gespot:
Ik vroeg haar wat er met die blauwe is gebeurd.. "Slecht onderhoud en slechte omgeving. De auto's worden hier niet oud."
Zal wel door al die antilianen komen daar, jatochnietdan?
Curacao
- SisterOfMercy
- Provincie: Zuid-Holland
Curacao
Laatst gewijzigd door SisterOfMercy op 30 okt 2013, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Re: Curacao
Wonen daar dan Antillianen dan??? 
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
-
martijnver13
- Provincie: Noord-Brabant
Curacao = Nederlandse Antillen 
Maar klopt inderdaad dat auto's hier niet lang meegaan. Ik zit op Sint Maarten (zal binnenkort ook wel even wat galantjes op de foto zetten), en iedereen zit me met grote ogen aan te staren als ik zeg dat ik een Galant met 340k op de teller heb. Gaan hooguit 100k mee hier, dan zijn ze echt wel oud. Verder heeeel veel roest, omdat het een klein eiland is en je overal zoute lucht hebt. Neem daarbij mee dat de meeste mensen niet heel geweldig kunnen rijden (veel aantikken) en een auto is zo weggeroest. Zie ook regelmatig auto's rijden waarvan zo ongeveer ieder dashboardlampje brandt. "Hoezo wat aan doen? Hij rijdt toch?"
Maar klopt inderdaad dat auto's hier niet lang meegaan. Ik zit op Sint Maarten (zal binnenkort ook wel even wat galantjes op de foto zetten), en iedereen zit me met grote ogen aan te staren als ik zeg dat ik een Galant met 340k op de teller heb. Gaan hooguit 100k mee hier, dan zijn ze echt wel oud. Verder heeeel veel roest, omdat het een klein eiland is en je overal zoute lucht hebt. Neem daarbij mee dat de meeste mensen niet heel geweldig kunnen rijden (veel aantikken) en een auto is zo weggeroest. Zie ook regelmatig auto's rijden waarvan zo ongeveer ieder dashboardlampje brandt. "Hoezo wat aan doen? Hij rijdt toch?"
oh, nou, zoiets heb ik eigenlijk nooit bij nagedacht.
Als die dingen maar 100k mee gaan voor ze weggeroest zijn snap ik ergens wel dat het niet zo veel zin heeft om flink te investeren in onderhoud.
Als die dingen maar 100k mee gaan voor ze weggeroest zijn snap ik ergens wel dat het niet zo veel zin heeft om flink te investeren in onderhoud.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
-
martijnver13
- Provincie: Noord-Brabant
Dat, en het feit dat het hier vrijwel alleen maar filerijden is. Is maar 1 weg hier waar je als je geluk hebt harder dan 80 kan rijden. Verder is het voornamelijk stoppen en optrekken, versnelling 1, 2 en 3. Niet echt goed voor een motor lijkt me.
Wel cool die VR badge op die eerste Galant, vind VR in ieder geval wel veel cooler klinken dan gewoon V6 24V zoals wij die hier in Europa kennen.
Waarschijnlijk enkel en alleen al omdat de link naar VR-4 al snel gelegd is maar kom
Waarschijnlijk enkel en alleen al omdat de link naar VR-4 al snel gelegd is maar kom