Goedendag,
Ik heb vorige week leer gekocht voor mijn auto en wil nu ook graag alles aansluiten. Dus als iemand het tunnelbakje met schakelaars of alleen de schakelaars heeft zou ik ze graag overnemen.
Groet evert
*Gezocht stoelverwarming schakelaars
Re: *Gezocht stoelverwarming schakelaars
welke mafkees heeft je leer verkocht zonder de knopjes....
maar nee sorry die heb ik niet liggen (zijn ook vrij zeldzaam) ze komen wel eens voorbij op ebay duitsland.. maar daar staat nu ook niets bruikbaars.. Sitzheizungsschalter heet het knopje wat je nodig hebt in het duits.
maar nee sorry die heb ik niet liggen (zijn ook vrij zeldzaam) ze komen wel eens voorbij op ebay duitsland.. maar daar staat nu ook niets bruikbaars.. Sitzheizungsschalter heet het knopje wat je nodig hebt in het duits.
Awesomeness = Verveling x Talent
Heb ik...
De knopjes zonder bakje.
Ik zal ze straks even testen in mijne. Liggen al heel lang ergens in n hoekje. Dus moet even proberen of ze nog werken.
De knopjes zonder bakje.
Ik zal ze straks even testen in mijne. Liggen al heel lang ergens in n hoekje. Dus moet even proberen of ze nog werken.
dat zou mooi zijn en zou mijn oude intereur nog gewild zijn of kan ik het beter naar het stort brengen?
groet evert
groet evert
Weggooien nooit doen. Als je je galant weer verkoopt kun je beter het leer los verkopen en de originele stoelen enz weer terug monteren.