Ik ben dus Dennis, woon onder de rook van Nijmegen in Wijchen.
Rij na jaren 7G gereden te hebben sinds kort een 8G Avance, wat me op een paar kleinigheden na goed bevalt.
Zo, dat was het wel weer denk ik... lol
Ook ik ben terug...
Re: Ook ik ben terug...
Waar in Wijchen? Ik woon er ook, midden in Homberg 
Welkom
Vanaf eind Mei kom ik in Nijmegen te werken dus kom wel een keer aan in wijchen!!
Vanaf eind Mei kom ik in Nijmegen te werken dus kom wel een keer aan in wijchen!!
Huurlingsedam, tegen de graafseweg aan, leuk nog een wijchenaar hier...
Goed man Nico!
Zowiezo ff een keertje meeten, gezellig, leerzaam, en wil wel eens zien hoe zon V6 hoort te lopen, misschien kan ik er wat van leren...
Heb jij ook een A/T of niet? Weet het ff niet meer..
Goed man Nico!
Zowiezo ff een keertje meeten, gezellig, leerzaam, en wil wel eens zien hoe zon V6 hoort te lopen, misschien kan ik er wat van leren...
Heb jij ook een A/T of niet? Weet het ff niet meer..
Momenteel versnelligsbak loos..... Auto staat bij de garage, handbak ligt bij MD performance en ik ga dinsdag een 2e hands bak ophalen in duitsland........
Maar als hij er weer onder ligt komt er uitgebreid verslag in mijn project topic!!
Maar als hij er weer onder ligt komt er uitgebreid verslag in mijn project topic!!
Joh! Het zit je niet mee kerel... Damn..
Hey Dennis!
Flinke trap tegen je topic, heb je het trillen tijdens vollast en de 'misfire' stationair al opgelost?
Flinke trap tegen je topic, heb je het trillen tijdens vollast en de 'misfire' stationair al opgelost?
Gebruik je verstand, koop een Galant
- Ran-DiZzle
- Provincie: Flevoland
hey, toevallig net bij de nieuwe eigenaar van je oude 7g vr4 geweest, zonde dat ie weg is, maar... zie dat je er een net exemplaar voor terug hebt.
gr. Randy
gr. Randy
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////