Pagina 1 van 1
Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 06 mar 2013, 14:27
door mick
Nieuwe Batmobiel!!
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 06 mar 2013, 14:28
door KissMyExhaust
De nieuwe Lambo..
Butt ugly, net als die andere nieuwe volkswagen die geshowd is..
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 06 mar 2013, 15:47
door Twain
tsja...
ze gaan een beetje de verkeerde kant bij onze "duitse" vrienden. vergeleken met de reventon is het een beetje of de designer heeft overgegeven
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 06 mar 2013, 16:00
door Lowlands
Ik vind dat hele Batmangedoe al lelijk,maarja,dat is een smaak kwestie..
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 06 mar 2013, 16:56
door Echo Whiskey
Ik vind het wel een mooie bak hoor, tuurlijk is het allemaal over de top maar daar is het ook een hypercar voor.
Ben alleen minder te spreken over die hoekige carbon rand aan de achterkant.
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 06 mar 2013, 18:13
door ghino
the top speed of 355 Km/h in the Veneno
from 0 to 100Km/h takes only 2.8 seconds
Voordeel als iemand anders je wagen nie tmooi vind... tege de tijd dat ze je doorhebbe is je wagen alweer uit het zicht
Word verkocht in gelimiteerde oplage... 1 proto en 3 stuks voor de exclusieve verzamelaar
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 06 mar 2013, 18:32
door menno3x8g
Doet me teveel aan speelgoed denken.
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 06 mar 2013, 20:43
door ghino
menno3x8g schreef:Doet me teveel aan speelgoed denken.
DAT is ook precies hetgene wat het is hahaha
tikkie duur speelgoed maar goed....
trouwens hij lijkt wel erg op een voorganger van tijd terug....
de ALAR[

Hier trouwens betere pics van de Veneno

Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 07 mar 2013, 12:39
door Buzz Fuzz
Gisteren eentje besteld..
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 07 mar 2013, 13:19
door ghino
In case you are now looking for your wallet ... don't even bother, the Lamborghini Veneno has an MSRP (suggested retail price) of €3 million without taxes, which can hardly be called a bargain ... but keep in mind this is the ultimate showcase of Lamborghini's carbon fiber manufacturing skills, only three will ever leave the factory gates and these are even more exclusive as all three will be finished in a different shade ... unfortunately the Veneno is already sold out!
Oops....
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 07 mar 2013, 14:00
door KNOEI 8G
Ik ben echt wel fan van lamborghini's maar dit is echt totaal niet mijn ding!

Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 07 mar 2013, 15:14
door mick
KNOEI 8G schreef:Ik ben echt wel fan van lamborghini's maar dit is echt totaal niet mijn ding!

Mijn idee! Doe mij maar zo een

Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 07 mar 2013, 15:27
door mick
zoek de verschillen

:P
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 07 mar 2013, 16:29
door ghino
ga ik toch voor deze

Blijft in mijn ogen toch wel de absolute Lamborghini die ze ooit hebbe gemaakt
Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 07 mar 2013, 16:58
door Twain
ghino schreef:ga ik toch voor deze
Blijft in mijn ogen toch wel de absolute Lamborghini die ze ooit hebbe gemaakt
En daarmee kon je echt kolere hard in veel race spellentjes.. dat ding ownde de ferrari echt zwaar

Re: Wat vinden we hiervan
Geplaatst: 20 mar 2013, 00:52
door Lowlands
Yep!Maar o zo moeilijk in de hand te houden!Daar door won de Ferrari toch altijd weer in de bochten...