Aandrijfas v6
Aandrijfas v6
Ik zoek een aandrijfas voor een 2.5 v6 automaat. Het gaat om de korte op de bestuurderskant. Bakcode F4A422. Heeft iemand nog iets liggen?
Re: Aandrijfas v6
Volgens mij zijn de assen van de 2.0 en V6 hetzelfde (niet van de VR4). Maar ik ben wel eens een dunnere as tegengekomen ...
Zo'n korte as heb ik vast wel ergens liggen.
Zo'n korte as heb ik vast wel ergens liggen.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Ik hou me aanbevolen. Sterker nog graag zelfs
ASA geeft zowel voor de EA2A als ook voor de EA5A verschillende onderdeelnummers aan voor de korte LHD aandrijfas, afhankelijk van de productieperiode.
Advies is om op basis van het VIN de juiste aandrijfas (onderdeelnummer) te bepalen.
ASA geeft niet aan wat de verschillen zijn tussen die assen.
Advies is om op basis van het VIN de juiste aandrijfas (onderdeelnummer) te bepalen.
ASA geeft niet aan wat de verschillen zijn tussen die assen.
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 4 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2026: 284
Eigenaar van 1 van de 4 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2026: 284