Hallo een vraag, is de carrosserie van een v6 sedan gelijk aan de vr4?
Ik zit eraan te denken om een vr4 te gaan opknappen namelijk of r 1 te bouwen grt tazz
Koets nl v6 ten opzichte vr4
Re: Koets nl v6 ten opzichte vr4
Verschillen die ik zo weet
- VR4 is rechtsgestuurd
- VR4 middentunnel is groter ivm ruimte voor de propshaft
- dacht dat subframe voor ook verschillend is
Buitenkant en ophanging zijn gelijk.
- VR4 is rechtsgestuurd
- VR4 middentunnel is groter ivm ruimte voor de propshaft
- dacht dat subframe voor ook verschillend is
Buitenkant en ophanging zijn gelijk.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Koets nl v6 ten opzichte vr4
Keee thx dus toch op zoek naar een opknap vr4 haha
Re: Koets nl v6 ten opzichte vr4
Ow ja, vergeten:
- de voorassen zijn anders zowel wiel- als bakzijde (5-studs en andere koppeling met diff)
- er zijn achterassen (4x4!)
- de voorassen zijn anders zowel wiel- als bakzijde (5-studs en andere koppeling met diff)
- er zijn achterassen (4x4!)
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Koets nl v6 ten opzichte vr4
Ja klopt dat weet ik plan was eig als eerste een nl galant te kopen en om te bouwen naar vr4 maar dat gaat dus niet
Re: Koets nl v6 ten opzichte vr4
VR2 kan wel, vraag Mark Sanne.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: Koets nl v6 ten opzichte vr4
Er zijn wel gasten geweest die er een 4G63T motor erin hebben gezet en er 4WD van hebben gemaakt. Dan hoef je aan het voor frame niets te veranderen.
Ik denk dat de tunnel breed genoeg is maar daarvoor moet wel de uitlaat misschien aangepast worden.
Ook zal de body achter aangepast moeten worden omdat de 2 voorste ophang punten, van het achterframe, verder naar voren zitten bij een VR-4 tov een standaard Galant. De gaten voor de ophang bouten zitten er al wel in de Standaard Galant maar dat is ook de plek waar vaak de eerste reparaties moeten plaats vinden ivm corrosie.
Ik denk dat de tunnel breed genoeg is maar daarvoor moet wel de uitlaat misschien aangepast worden.
Ook zal de body achter aangepast moeten worden omdat de 2 voorste ophang punten, van het achterframe, verder naar voren zitten bij een VR-4 tov een standaard Galant. De gaten voor de ophang bouten zitten er al wel in de Standaard Galant maar dat is ook de plek waar vaak de eerste reparaties moeten plaats vinden ivm corrosie.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.