hallo daar
is er iemand die mij kan vertellen waar de bobine zit in model elegance??
wil deze graag controleren op de werking.........
maar kan m nergens vinden
mvrgrtjs
ro
niet starten
Re: niet starten
Voor de 2.0: op het kleppendeksel zitten er twee, met elk een draadje naar de andere bougie.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: niet starten
Weet je de verdeler kap (V6) te vinden? (dat centrale punt waar alle onstekings kabels naar toe gaan)
Verder kan je in hoofdstuk 16 van het werkplaatshandboek alles vinden.
https://www.galant-fans.nl/forum/viewto ... f=63&t=621
Succes.
Verder kan je in hoofdstuk 16 van het werkplaatshandboek alles vinden.
https://www.galant-fans.nl/forum/viewto ... f=63&t=621
Succes.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Re: niet starten
vandaag even gezocht in de bijlage, maar niet direct iets kunnen vinden
mischien is het zo uit te leggen waar de bobine van 6a1 elegance zit, of misschien een fototje....?
dit probleem is ontstaan toen na starten met hulpaccu de motor afsloeg na loskoppelen vd hulpaccu,
mischien is het zo uit te leggen waar de bobine van 6a1 elegance zit, of misschien een fototje....?
dit probleem is ontstaan toen na starten met hulpaccu de motor afsloeg na loskoppelen vd hulpaccu,
Re: niet starten
Ok iets specifieker dan,
Voor de V6 zit alles onder de verdelerkap. Vermogens transistor en spoel. Als de auto afslaat als de hulp accu wordt losgekoppeld dan lijkt het mij meer op een accu probleem.
Onsteking is, zoals al gezegd, in hoofdstuk 16.
De spoel en vermogenstransistor zijn te meten door de procedure zoals beschreven op pagina 16-38 en 16-39 van het werkplaatshandboek te volgen.
Zo ziet de gehele unit eruit.
Voor de V6 zit alles onder de verdelerkap. Vermogens transistor en spoel. Als de auto afslaat als de hulp accu wordt losgekoppeld dan lijkt het mij meer op een accu probleem.
Onsteking is, zoals al gezegd, in hoofdstuk 16.
De spoel en vermogenstransistor zijn te meten door de procedure zoals beschreven op pagina 16-38 en 16-39 van het werkplaatshandboek te volgen.
Zo ziet de gehele unit eruit.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Re: niet starten
ha yeti
kijk , daar kan ik wat mee......
ik heb na afsloeg natuurlijk wel weer geprobeerd om te starten met een hulpaccu, maar dat hielp niet
de accu is nu doorgeladen met een druppel lader en is nog vol,
dus kan ik weer even proberen te starten en wellicht doormeten
ook slijtage van de verdeler en rotor checken dan
THX
kijk , daar kan ik wat mee......
ik heb na afsloeg natuurlijk wel weer geprobeerd om te starten met een hulpaccu, maar dat hielp niet
de accu is nu doorgeladen met een druppel lader en is nog vol,
dus kan ik weer even proberen te starten en wellicht doormeten
ook slijtage van de verdeler en rotor checken dan
THX