Mike and Molly
Mike and Molly
Ik kwam er vandaag achter dat er een running galant joke is bij mike and molly (vage serrie uit de us )
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Mike and Molly
Geinig.
Ongeloofwaardig natuurlijk (dat er steeds iets stuk zou zijn/gaan), maar dat doen alle TV-series en films: altijd is het een aziatische auto die het moet ontgelden als lijdend P.O.S. voorwerp, maar dat geeft niet echt: wij weten dat het zuiver afgunst is!
Ongeloofwaardig natuurlijk (dat er steeds iets stuk zou zijn/gaan), maar dat doen alle TV-series en films: altijd is het een aziatische auto die het moet ontgelden als lijdend P.O.S. voorwerp, maar dat geeft niet echt: wij weten dat het zuiver afgunst is!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
1 ding is wel waar de galant zal er nog zijn na de apocalypse samen met de kakkerlakken en (schoon)moeders 
In werkelijkheid zijn het juist de amerikaanse motoren die gauw kapot gaan!Maar deze heet een Galant,maar dat is een heel andere als die van ons hoor!
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Ja het motorblok uit Dodge Caravan/Plymouth Voyager gaat vast eerder stuk dan die 88 galant uit het filmpje he...
HAha of het blok uit een Chrysler Cirrus of een Dodge Avenger het gaat allemaal echt zoveel eerder stuk dan onze betrouwbare galant, hihihi die domme amerikanen ook..
Beetje jammer dat in die auto's het zelfde motorblokje zit als in de galant,prutser
ohww nee je bedoeld die v8's natuurlijk?? Hihihi die blokken die zo ongeveer op ruwe olie lopen (letop: niet thuis proberen, is iets wat overdreven) zonder een centje pijn.
hahaha hihihi
En het is gewoon een 5G met wat usa bumpertjes enzo.
HAha of het blok uit een Chrysler Cirrus of een Dodge Avenger het gaat allemaal echt zoveel eerder stuk dan onze betrouwbare galant, hihihi die domme amerikanen ook..
Beetje jammer dat in die auto's het zelfde motorblokje zit als in de galant,prutser
ohww nee je bedoeld die v8's natuurlijk?? Hihihi die blokken die zo ongeveer op ruwe olie lopen (letop: niet thuis proberen, is iets wat overdreven) zonder een centje pijn.
hahaha hihihi
En het is gewoon een 5G met wat usa bumpertjes enzo.
Als je wat meer op youtube rond struint,zie je heel veel auto's met al ontplofte amerikaanse motoren!Dus inderdaad heb ik niet zo'n hoge dunk van van die dingen..En in ieder geval de 7 G is heel anders.niet alleen een andere bumper en grille.
je weet dat daar onder andere 3.0L mitsubishi motorblokken in zaten hèTwain schreef:Ja het motorblok uit Dodge Caravan/Plymouth Voyager gaat vast eerder stuk dan die 88 galant uit het filmpje he...
... nu begreep ik ooit wel eens dat alles wat chrysler zelf aan dat mitsubishi blok had vastgeschroefd als eerste uit elkaar viel
leuke vondst !
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Uhu dat was mijn hele punt... in de 5g 88 usa zit het zelfde blok.foks schreef:je weet dat daar onder andere 3.0L mitsubishi motorblokken in zaten hèTwain schreef:Ja het motorblok uit Dodge Caravan/Plymouth Voyager gaat vast eerder stuk dan die 88 galant uit het filmpje he...![]()
Youtube, lolz op youtube staat ook weet ik hoeveel kapotte honda civic's maakt dat een civic een slechte auto? NEIN ...Je scheert gewoon even alle amerikaanse motoren over 1 kam aan de ene kant en dat terwijl ik vrij zeker weet dat bv een gdi 2.4 galant nou niet echt in de betrouwbaarheids top 100 staat aan de andere kant en dat allemaal op basis van een paar filmpjes. Ga jij maar weer lekker in de hoek zitten en Lees eens een keer een boek ofzo.Lowlands schreef:Als je wat meer op youtube rond struint,
In ieder geval zie je beide nergens meer op de weg. Zou er dan toch overeenkomst zijn ?Twain schreef:Uhu dat was mijn hele punt... in de 5g 88 usa zit het zelfde blok.foks schreef:je weet dat daar onder andere 3.0L mitsubishi motorblokken in zaten hèTwain schreef:Ja het motorblok uit Dodge Caravan/Plymouth Voyager gaat vast eerder stuk dan die 88 galant uit het filmpje he...![]()
Ik heb nog wel een tip nu we het toch hebben over kwaliteitTwain schreef:[....]en Lees eens een keer een boek ofzo.
6G's never die, they just get older...
Aha!Dus er is een boek met allemaal vergelijkingen tussen amerikaanse motoren en japanse motoren?Ik houd me aanbevolen als jij die weet...Twain schreef:Uhu dat was mijn hele punt... in de 5g 88 usa zit het zelfde blok.foks schreef:je weet dat daar onder andere 3.0L mitsubishi motorblokken in zaten hèTwain schreef:Ja het motorblok uit Dodge Caravan/Plymouth Voyager gaat vast eerder stuk dan die 88 galant uit het filmpje he...![]()
Youtube, lolz op youtube staat ook weet ik hoeveel kapotte honda civic's maakt dat een civic een slechte auto? NEIN ...Je scheert gewoon even alle amerikaanse motoren over 1 kam aan de ene kant en dat terwijl ik vrij zeker weet dat bv een gdi 2.4 galant nou niet echt in de betrouwbaarheids top 100 staat aan de andere kant en dat allemaal op basis van een paar filmpjes. Ga jij maar weer lekker in de hoek zitten en Lees eens een keer een boek ofzo.Lowlands schreef:Als je wat meer op youtube rond struint,
lang leven de wegwerp maatschapijfoks schreef:
In ieder geval zie je beide nergens meer op de weg. Zou er dan toch overeenkomst zijn ?
Lowlands schreef: Aha!Dus er is een boek met allemaal vergelijkingen tussen amerikaanse motoren en japanse motoren?Ik houd me aanbevolen als jij die weet...
[External Link Removed for Guests]
- SisterOfMercy
- Provincie: Zuid-Holland
Ha ha ha ha ha ha, erg grappig hoor, stelletje luizige kutamerikaantjes.
Die wagen is gewoon kapot gegaan vanwege die stomme negers!
Die wagen is gewoon kapot gegaan vanwege die stomme negers!
Laatst gewijzigd door SisterOfMercy op 03 jan 2016, 11:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Did he just say the N-word ??SisterOfMercy schreef:Ha ha ha ha ha ha, erg grappig hoor, stelletje luizige kutamerikaantjes.
Die wagen is gewoon kapot gegaan vanwege die stomme n@;&!
- SisterOfMercy
Uhhh, ik heb toch nergens 'Nissan' gezegd?MSapporo schreef:Did he just say the N-word ??
- SisterOfMercy
Jammer dat het 'satire' is, want anouk is echt een vieze stinkhoer! En de hele dag bavaria naar binnen klokken en het over je snor uitstorten kàn gewoon niet verkeerd zijn!
Jammer dat het 'satire' is, want anouk is echt een vieze stinkhoer! En de hele dag bavaria naar binnen klokken en het over je snor uitstorten kàn gewoon niet verkeerd zijn!
Jammer, ik dacht mischien begrijp je de hint en haal je het snel weg,SisterOfMercy schreef:Uhhh, ik heb toch nergens 'Nissan' gezegd?MSapporo schreef:Did he just say the N-word ??
Maar nee, je maakt het ook nog eens erger door het te vervangen met het engelse woord.
-
Galant-gti-2.0
- Provincie: Limburg
MSapporo schreef:Jammer, ik dacht mischien begrijp je de hint en haal je het snel weg,SisterOfMercy schreef:Uhhh, ik heb toch nergens 'Nissan' gezegd?MSapporo schreef:Did he just say the N-word ??
Maar nee, je maakt het ook nog eens erger door het te vervangen met het engelse woord.
De Engelse benaming is inderdaad van een heel ander kaliber, maar de Nederlandse benaming is toch echt niks mis mee. De benaming neger duidt puur op de huidskleur van iemand, net als het woord 'blanke'. De negatieve lading erbij maken we er vaak zelf van. Overigens is nigger echt bedoeld als scheldwoord, maar negro niet; en dat laatste woord dekt de lading van het woord wat wij als neger gebruiken. Buiten dat gebruiken we wel meer woorden die daarvan afgeleid zijn; denk aan negroïde.
1989 Galant GTi-16v White 145hp
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
1992 Galant GTi-16v Black 144hp RIP
1978 Buick Skyhawk 3.8 V6 110hp RIP
1997 Galant GLXi 136hp Green RIP
2000 Opel Omega 2.5 V6 Irmscher 208hp RWD
1991 Galant GTi-16v Dynamic 4 4g63T
2005 BMW M5 (E60) 5.0 V10
- SisterOfMercy
Iemand had er 'naggers' van gemaakt, vanwege die ene south park aflevering, je weet!MSapporo schreef:Maar nee, je maakt het ook nog eens erger door het te vervangen met het engelse woord.
Ik heb er weer negers van gemaakt, blij nu?
Clichénegers roepen trouwens toch ook altijd 'nigger'?
Anyway, ik zal wel weer lam zijn geweest.
Re: Mike and Moll
Helaas gaf hij het een negatieve lading door het samen te plaatsen met het woordje 'stomme'. Het ging dus niet over de huidskleur,maar was denigrerend bedoelt, samen met de opmerking over de "luizige kutamerikaantjes". Waren het niet 2 zinnen over een (toevallig) donker gekleurde persoon.Galant-gti-2.0 schreef:maar de Nederlandse benaming is toch echt niks mis mee. De benaming neger duidt puur op de huidskleur van iemand, net als het woord 'blanke'. De negatieve lading erbij maken we er vaak zelf van. Overigens is nigger echt bedoeld als scheldwoord, maar negro niet; en dat laatste woord dekt de lading van het woord wat wij als neger gebruiken. Buiten dat gebruiken we wel meer woorden die daarvan afgeleid zijn; denk aan negroïde.
Ik vind dat we op een bulletin board daar elkaar best op mogen aanspreken. Het hoeft niet allemaal politiek correct te zijn, en de meeste onzin laat ik maar voor wat het is, maar deze sprong er best wel uit, Vooral omdat het ook nog eens veranderd werd naar het engelse woord.
De eerste zin gaat volgens mij over de serie in het algemeen en niet over een paar glanzend zwarte mensen in het bijzonder in 1 van de filmpjes en die eerste zin staat ook nog eens bol van de sarcasme.
Dat is dan ook de rede dat ik het woord neger in eerste instantie in nagger heb veranderd als knipoog naar de poster zelf, (hij snapte hem in iedergeval)
ja het is op het randje, ja je mag het er mee oneens zijn en ja je mag er iets anders van vinden.
Als je tegen een zwarte man zegt dat hij vast een grote piemel zal hebben... knikt hij instemmend als je vraagt of hij toch ook graag kip lust moet je rennen voor je leven.. beide vooroordelen gebaseerd op ras ik zie echt het verschil niet
Wij als samenleving hebben een negatieve waarde gehecht aan woorden en zinnen die die woorden en zinnen totaal niet verdienen. neger, is daar misschien wel het allerbeste voorbeeld van. en kip en watermeloen misschien wel de raarste.
woorden veranderen nu eenmaal van betekenis in de loop der jaren , en je kan een negatieve lading uit het verleden niet altijd 1 op 1 koppelen naar vandaag.
Een behoorlijk deel zwarte mensen refereerd met neger dit en dat en nigger dit en dat naar elkaar, wat ze er zelf mee bedoelen geen idee maar naar de buitenwereld lijkt het erop dat ze het gebruiken als het woord gast of dude of weet ik veel wat.. in iedergeval niet als slaaf
Op het moment datik (een wit persoon) neger roep, schieten we lekker met zijn alle in de save modes want ik schijn een slavenij verleden te hebben. en als ik neger roep dan moet ik er wel slaaf mee bedoelen, best wel raar.
In het kort: Voor de gezeligheid kan je het woord misschien beter niet gebruiken, maarja iedereen hier kent sisterofmercy zo langzamerhand wel en bijna iedereen weet dan ook hoe je zijn posts moet lezen.
Dat is dan ook de rede dat ik het woord neger in eerste instantie in nagger heb veranderd als knipoog naar de poster zelf, (hij snapte hem in iedergeval)
ja het is op het randje, ja je mag het er mee oneens zijn en ja je mag er iets anders van vinden.
Als je tegen een zwarte man zegt dat hij vast een grote piemel zal hebben... knikt hij instemmend als je vraagt of hij toch ook graag kip lust moet je rennen voor je leven.. beide vooroordelen gebaseerd op ras ik zie echt het verschil niet
Wij als samenleving hebben een negatieve waarde gehecht aan woorden en zinnen die die woorden en zinnen totaal niet verdienen. neger, is daar misschien wel het allerbeste voorbeeld van. en kip en watermeloen misschien wel de raarste.
woorden veranderen nu eenmaal van betekenis in de loop der jaren , en je kan een negatieve lading uit het verleden niet altijd 1 op 1 koppelen naar vandaag.
Een behoorlijk deel zwarte mensen refereerd met neger dit en dat en nigger dit en dat naar elkaar, wat ze er zelf mee bedoelen geen idee maar naar de buitenwereld lijkt het erop dat ze het gebruiken als het woord gast of dude of weet ik veel wat.. in iedergeval niet als slaaf
Op het moment datik (een wit persoon) neger roep, schieten we lekker met zijn alle in de save modes want ik schijn een slavenij verleden te hebben. en als ik neger roep dan moet ik er wel slaaf mee bedoelen, best wel raar.
In het kort: Voor de gezeligheid kan je het woord misschien beter niet gebruiken, maarja iedereen hier kent sisterofmercy zo langzamerhand wel en bijna iedereen weet dan ook hoe je zijn posts moet lezen.
- SisterOfMercy
Volgens mij is er niks mis met het woord 'nigger':
"what's up, nigger?"
"peace, neger!"
Denken jullie niet aan het woord 'nikker' toevallig?
En zijn zat stomme vooroordeelbevestigende negers, denk maar aan 50 cent, kanye west en dat soort retards. Of het standaard soort dat bij national geographic vermomd in beeld komt, want ze zijn een dealert. De hele tijd dat "you know what I'm saying"... zucht... nou ja, sowieso amerika
Ik zou graag 'weg met amerika' van Raymond van het Groenewoud hier fleppen, maar die staat niet in een beetje kwaliteit op de jodenbuis.
Maar eh, hebben jullie iets tegen negers of zo?
"what's up, nigger?"
"peace, neger!"
Denken jullie niet aan het woord 'nikker' toevallig?
En zijn zat stomme vooroordeelbevestigende negers, denk maar aan 50 cent, kanye west en dat soort retards. Of het standaard soort dat bij national geographic vermomd in beeld komt, want ze zijn een dealert. De hele tijd dat "you know what I'm saying"... zucht... nou ja, sowieso amerika
Ik zou graag 'weg met amerika' van Raymond van het Groenewoud hier fleppen, maar die staat niet in een beetje kwaliteit op de jodenbuis.
Maar eh, hebben jullie iets tegen negers of zo?