Helaas had het alarmsysteem met centrale deurvergrendeling een irritante probleem veroorzaakt, door spontaan af te gaan. Iemand anders had daarom al eens de sirene uitgeschakeld, maarja, dan loopt uiteindelijk de accu gewoon leeg als de alarmlichten eindeloos blijven knipperen
Ook de electrische raambediening die ik had ingebouwd bleek het niet overleefd te hebben (al vrij snel eigenlijk) en het kunstleer van het nieuwe hemeltje was naar beneden gezakt. Twee weken terug was ook de audio ermee gekapt dus het werd hoog tijd voor een beetje nieuwe liefde voor dat autootje!
Gisteren de auto opgehaald en mee begonnen: het alarmsysteem is exit, net als het custom hemeltje en de audio (nou ja, het versterkertje). Alles weer factory fresh gemaakt, de gaatjes waar de electrische raambediening zaten bedekt met een patch van hetzelfde witte leer.
Ik heb vandaag het hemeltje van die ik uit het Monster had gehaald in mijn VR2 gezet (die uit de VR2 had achterop een gaatje waar ooit een GSM antenne zat) en met het VR2 hemeltje (na flink wat aanpassingen) heb ik nu de Cuore voorzien van een strak, vers hemeltje!
Van de week een radio inbouwen en kijken of ik een nieuw zijscherm op de kop kan tikken want die heeft een flinke en lelijke deuk. Even spuiten, net als de voorbumper dan ziet ie er weer fris uit!