wegens aanschaf leren interieur te koop. de stoelen hebben geen elektrische verstelling of stoelverwarming. vraagprijs 100 euro
btw weet iemand hier hoe ik die foto's goed kan draaien?
TK stoffen interieur
TK stoffen interieur
Laatst gewijzigd door martin op 09 feb 2015, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
kalm aan, en rap een beetje!!
Re: TK stoffen interieur
Er zijn zat websites waar je dat kan laten doen,of je installeerd Gimp,een gratis soort van Photoshop.
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
ja, maar die foto's staan rechtop en hier word het automatisch landschap ipv portret.. nouja maakt ook niet uit, wel duidelijk genoeg toch? dan maar even je hoofd draaien =D
Dat probleem heb ik ook als ik foto's met mijn i-pad plaats.
Mitsubishi Galant 7G LPG G3 1994 *Sold*
BMW 520iA 1990
BMW 520iA 1990
Dat moet toch ergens in te stellen zijn?
Even proberen;Nou je ziet het,niet dus!!Het ligt toch echt aan jou...
Even proberen;Nou je ziet het,niet dus!!Het ligt toch echt aan jou...
Dat rechtop staan kan alleen in dat proggie zijn,maar als je ze kopieert blijft de normale stand bewaard.Misschien moet je ze kopieren MET dat dat proggie waar ze rechtop staan,dus niet meteen van uit de bron.Of je slaat hem op op een andere plek met dat proggie,dan blijft de foto ook rechtop.En kan je ze daar van uit kopieren.martin schreef:ja, maar die foto's staan rechtop en hier word het automatisch landschap ipv portret.. nouja maakt ook niet uit, wel duidelijk genoeg toch? dan maar even je hoofd draaien =D
Of doe je dat van af je telefoon?Ja,dan weet ik ook niet hoe je dat direkt doet.Je kan ze ook op je PC of tablet of Notebook opladen,als je hem daar op gecorrigeerd hebt hier naar toe oploaden.En ook voor een telefoon of tablet zijn daar apps voor om te corrigeren.
blijft toch wel heel erg kansloos dat je een opsekopse foto goed weer geeft op het scherm van die smartfoons/tablets... vervolgens heb je een data kaartje vol met opsekopse foto's die als je ze ergens upload ofzo lekker op zijnkoppie staan, Lekker handig, NOT
Awesomeness = Verveling x Talent
haha meer aandacht voor mn foto's ald voor mn interieur als ik dat zo door heb.. pricedrop: 100 euro mag die opgehaald worden.