Even voorstellen hier, sinds kort eigenaar van een groene 1997 8g met v6 motor, automaat en beige lederen interieur.
De auto heeft 1 eigenaar gehad en km stand is 130K, hier en daar wel wat krassen e.d.
Preventief vervangen de distributie en spanrol.
Fijn forum gevonden hier en veel vraagjes al over de auto.
bekende kwaaltjes : roest achterste wielkuipranden
staat een beetje hoog op de poten en de voorkant van de auto is een beetje zwaar...dus wieweet progressieve/kortere veren plaatsen aan de voorzijde (tips welkom)
verders gelezen dat de juiste olie belangrijk is voor de motor dus dat zal ik snel nakijken..ik heb op het forum een schema gelezen met alle juiste olie vermeld voor bak, stuurbekrachtiging en blok.
overigens kom ik uit een 190e met bijna 3 ton op de klok dus voor mij is de mitsu een nieuwe auto en zo rijd hij ook , heerlijk zijdezacht maar wel merkbaar een voorwiel aandrijver met een hoop gewicht op de vooras.
groeten, G
Gegroet allen
Re: Gegroet allen
welkom hier... ennuh FOTOOOOOS 
het zal tijd worden dat er weer een groene 8g bij kwam
voor het verlagen van de auto zou ik je zeker een schroefset aanraden persoonlijk heb ik 1 auto op verlagingsveren (orginele schokdempers) met iemand of iets zwaarder dan 80 kilo achterin wordt het een serieuze opgave om drempels te navigeren
op een andere wagen heb ik een set koni's zitten hoewel dat er 10x beter uitziet en belangrijker beter spoort dan orgineel. is een schroefset naast het mooiste (exact de juiste hoogte) ook het best qua wegligging
de wielkasten aan de voorkant zijn ook gewoon weg iets tegroot.
het zal tijd worden dat er weer een groene 8g bij kwam
voor het verlagen van de auto zou ik je zeker een schroefset aanraden persoonlijk heb ik 1 auto op verlagingsveren (orginele schokdempers) met iemand of iets zwaarder dan 80 kilo achterin wordt het een serieuze opgave om drempels te navigeren
op een andere wagen heb ik een set koni's zitten hoewel dat er 10x beter uitziet en belangrijker beter spoort dan orgineel. is een schroefset naast het mooiste (exact de juiste hoogte) ook het best qua wegligging
de wielkasten aan de voorkant zijn ook gewoon weg iets tegroot.
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: Gegroet allen
Welkom op GF!
Ik heb er ook gele koni's onder. Verlagen is voor de looks sowieso een must
En foto's zijn idd zeker welkom!!!
Ik heb er ook gele koni's onder. Verlagen is voor de looks sowieso een must