Ik zit met een dilemma. Ik zal het even uitleggen voor jullie.
Ergens in de buurt van de zesde september zal mijn dochtertje geboren worden en daarmee zal veel veranderen.
Zo ga ik bijvoorbeeld op de zaterdagen werken en ben ik woensdagmiddag vrij zodat we de (veel te dure) opvang zo min mogelijk hoeven te gebruiken. Dit betekend dat ik minder tijd heb om in mijn project te steken en tevens ook minder geld.
Het komt er dus op neer dat de 6G waarschijnlijk zal moeten verdwijnen (spijtig maar waar) voor iets waar ik weinig tot geen werk aan heb. Dus ik zat te denken daar een 8G voor in de plaats te doen
Nou is mijn vraag of iemand interesse heeft in de 6G (eventueel voor onderdelen) en of iemand een goede 8G weet te staan? (het liefst met niet al te veel kilometers en geen V6 of station)
Zoals je in het voorsteltopic kunt lezen is er het nodige aan de 6G vernieuwd, waaronder einddemper, koppelingsplaat, disriem (inclusief spanners, multiriemen en balansasriem), carterpakking, klepdekselpakking, nokkenaskeerring, radiateur, fuseekogel links voor en een stabilisatorverbinding rechts voor, vloermatjes.
Voor de rest is het interieur vrij netjes en werkt alle elektronica (electr. spiegels, ramen e.d.) nog naar behoren.
Het plaatwerk is in slechte conditie, geen roest(behalve een kleine plek op dorpel links onder), maar wel veel deukjes en verflagen.
Dit omdat hij natuurlijk van blauw, naar oranje en toen naar zwart is getransformeerd!
Wat ik er nog voor hoop te krijgen is €500,-
Wat ik zou ik toch graag in 6G blijven rijden, nog maar even van genieten zo lang als het duurt.
Groeten Jaap