[gezocht] mistlamp schakelaar voor

Zoveel mogelijk info en plaatjes svp (en zet er een prijs bij!)
Plaats reactie
kortjuh
Provincie: Overijssel

[gezocht] mistlamp schakelaar voor

Bericht door kortjuh »

Heeft er nog iemand een mistlamp schakelaar voor de mistlichten voor. Auto is prefacelift 99 als dat nog wat uit maakt. En moet er verder nog iets gedaan worden buiten het lichten er in en schakelaar plaatsen om of doen ze het direct? en ook gezocht het relais. dat maak ik op uit de reacties ;)
Laatst gewijzigd door kortjuh op 26 feb 2013, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ran-DiZzle
Provincie: Flevoland

Re: [gezocht] mistlamp schakelaar voor

Bericht door Ran-DiZzle »

Je hebt n relais nodig... En de lampen uiteraard.. Relais moet in t vakkie bij je accu.
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
KissMyExhaust

Bericht door KissMyExhaust »

Ik heb ze 2 weken geleden erin gegooid.
Mocht je hulp nodig hebben hoor ik het wel! Is nog fresh in mind.

Je bumper moet er "af", en het is aangeraden je ruitensproeibak (hoe noem je dit ding?) te verwijderen zodat de rechter mistlamp goed kan monteren.
Laatst gewijzigd door KissMyExhaust op 26 feb 2013, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Ran-DiZzle

Bericht door Ran-DiZzle »

Klopt... Ik heb t ooit gedaan zonder de bumper te demonteren.. Duurt iets langer maar als je smalle handen heb kan t wel. En n kleine schroevendraaier of n bitje op n kleine ratel.
//// ////GALANT AUTO SOCIETY CHAPTER NETHERLANDS//// ////
martijn
Provincie: Zuid-Holland

Bericht door martijn »

Heb jij niet nog 1 relais over mark ? Van de 2 die ik jou gestuurd had ?
speedy500
Provincie: Zeeland

Bericht door speedy500 »

Ran-DiZzle schreef:Klopt... Ik heb t ooit gedaan zonder de bumper te demonteren.. Duurt iets langer maar als je smalle handen heb kan t wel. En n kleine schroevendraaier of n bitje op n kleine ratel.

Heb ik ook gedaan met men 1e galant, zonder demonteren en een hoop gepruts
Nu ik weet dat de bumper er echt met paar minuten afligt, zou ik zeggen, lekker de bumper eraf halen, kun je overal bij, en haal je je handen ook niet open

En verder, relais plaatsen, schakelaar erinzetten, en gaan, je en uiteraard je lampen monteren haha
KissMyExhaust

martijn schreef:Heb jij niet nog 1 relais over mark ? Van de 2 die ik jou gestuurd had ?
Yup!
Die heb ik liggen voor je. Zal hem morgen ff testen.
Afbeelding
menno3x8g
Provincie: Groningen

Bericht door menno3x8g »

speedy500 schreef: ... Nu ik weet dat de bumper er echt met paar minuten afligt, zou ik zeggen, lekker de bumper eraf halen ...
Jah, maar hoe haal jij dan gemakkelijk dat schroefje rechts bij de watertank weg? Is bij mij toch ff kl*ten.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
KissMyExhaust

menno3x8g schreef:
speedy500 schreef: ... Nu ik weet dat de bumper er echt met paar minuten afligt, zou ik zeggen, lekker de bumper eraf halen ...
Jah, maar hoe haal jij dan gemakkelijk dat schroefje rechts bij de watertank weg? Is bij mij toch ff kl*ten.
Ik heb de bumper er niet helemaal af gehad.. Alleen de rechterkant los..
Linkerkant kom je easy bij..
Rechts zit de bumper balk in de weg voor de 4e schroef
Afbeelding
speedy500

Bericht door speedy500 »

Ik heb niks losgehaald en toch gelukt, ja en t is echt behoorlijk klootzakken met een smal bitje om dat los te krijgen

Ik zou dus ook zeggen, haal de bumper eraf
Koplampen eruit (3 schroeven per unit), grille eraf (klik systeem) en bumper eraf (al die zwarte dopjes eruit trekken, in de wielkasten 2 schroeven per kant) en bumper ligt eraf, 10 minuutjes werk
Scheelt echt zoveel werk vind ik, je kunt bij alle schroefjes, je moet niet onder je auto liggen en alle kanten opwringen....

T kan natuurlijk met de bumper erop, is mij ook gelukt, maar ideaal, nee dat is het niet haha
KissMyExhaust

speedy500 schreef:Ik heb niks losgehaald en toch gelukt, ja en t is echt behoorlijk klootzakken met een smal bitje om dat los te krijgen

Ik zou dus ook zeggen, haal de bumper eraf
Koplampen eruit (3 schroeven per unit), grille eraf (klik systeem) en bumper eraf (al die zwarte dopjes eruit trekken, in de wielkasten 2 schroeven per kant) en bumper ligt eraf, 10 minuutjes werk
Scheelt echt zoveel werk vind ik, je kunt bij alle schroefjes, je moet niet onder je auto liggen en alle kanten opwringen....

T kan natuurlijk met de bumper erop, is mij ook gelukt, maar ideaal, nee dat is het niet haha
Let er op dat de eerste keer je de bumper er af haalt, dit NIET in 10 minuutjes zal gaan.
Je bent druk aan het zoeken naar hoe of wat.

Ik zal vanavond mijn project topic updaten waar een aantal plekken te zien zijn waar de druk knopjes / schroeven e.d. zitten.

@Speedy, 3 schroeven voor de koplamp unit? Dan heb je de zijknippers mee genomen neem ik aan?
Anders zijn het er namelijk maar 2 per kant ;)
Dat kleine schroefje is wel killing, ik was hem ff vergeten haha.
Afbeelding
speedy500

Bericht door speedy500 »

Klopt, hoewel als je beetje handig bent je er wel komt, gewoon rondom kijken waar ie vast kan zitten (maar had ook wat ervaring met vorige autos dat scheelt, anders doe je idd miss iets langer over)

En idd dat schroefje niet vergeten, en kwijtraken haha
des
Provincie: Vlaams Brabant (B)

Bericht door des »

heb denk ik nog wel een setje liggen , schakelaar en relais , morgen even zien
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Te koop/gevraagd/ruil/webshops”