500.000 km
500.000 km
Het aantal 8G's op het forum neemt af, maar deze 2002 GLSI 2.0 op LPG loopt nog steeds en heeft deze maand de half miljoen km gehaald. Afgelopen week nieuwe distributie erop laten leggen, op naar de 6 ton!
Re: 500.000 km
Super Manon !!
Zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt.
Mijn 1997 GLXI 2.0 op LPG loopt ook nog steeds perfect en heeft nu 217K op de teller staan.
Dus ik spreek je over 'n jaar of 20 weer, als ik die mijlpaal dan ook bereikt heb
Zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt.
Mijn 1997 GLXI 2.0 op LPG loopt ook nog steeds perfect en heeft nu 217K op de teller staan.
Dus ik spreek je over 'n jaar of 20 weer, als ik die mijlpaal dan ook bereikt heb
Eigenaar van de enige in NL geregistreerde 8G Galant PFL die nog in bezit is van de 1e eigenaar.
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Eigenaar van 1 van de 6 in NL geregistreerde 8G Galants die nog in bezit zijn van de 1e eigenaar.
Aantal Galants met een geldige APK op 01-01-2024: 404
Re: 500.000 km
dat zou dan een dubbel jubileum zijn over 20 jaar; jij de 500.000 km en ik de 1.000.000
Re: 500.000 km
Gefeliciteerd! Mooie km stand
Hier ook een 2.0, ook op LPG, met 330.000 km. Dus ik kan nog ff door denk ik
Hier ook een 2.0, ook op LPG, met 330.000 km. Dus ik kan nog ff door denk ik
Re: 500.000 km
Wauw, mooie prestatie! Aan de andere kant, de motoren zijn niet vaak het probleem, die willen met een beetje jaarlijkse liefde lang door, maar de roestvorming onder de auto is waar we er helaas veel door zien sneuvelen.
Ik hoop dat je 'm nog lekker een paar ton kan blijven rijden!
Ik hoop dat je 'm nog lekker een paar ton kan blijven rijden!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: 500.000 km
Dat is een mooie "mijl"paal en dat op Gas.
Maar zo te horen wordt tijdig onderhoud niet vermeden en dan kunnen die motoren wel een tijdje mee.
Ben ook wel benieuwd naar de staat van de koets van de auto? want met die km stand zal de auto wel niet vaak binnen staan.
Maar zo te horen wordt tijdig onderhoud niet vermeden en dan kunnen die motoren wel een tijdje mee.
Ben ook wel benieuwd naar de staat van de koets van de auto? want met die km stand zal de auto wel niet vaak binnen staan.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Re: 500.000 km
Klopt, onderhoud wordt niet vermeden; de auto heeft iedere 15.000 km een beurt gehad bij de Mitsubishi dealer die de auto ook nieuw geleverd heeft. Uiteraard is er in alle jaren ontzettend veel vervangen/gerepareerd. Toch vallen de (onderhouds)kosten per km reuze mee, de afschrijving is immers nihil.
Ondanks dat de auto altijd buiten staat en geen rust op z'n oude dag krijgt, is de koets nog bijzonder goed (achterspatborden zijn uiteraard vervangen) en is de auto technisch helemaal in orde. Hij heeft net een grote beurt gehad. Dus voorlopig rijden we gewoon door en zien we wel hoe ver hij nog komt.......
Ondanks dat de auto altijd buiten staat en geen rust op z'n oude dag krijgt, is de koets nog bijzonder goed (achterspatborden zijn uiteraard vervangen) en is de auto technisch helemaal in orde. Hij heeft net een grote beurt gehad. Dus voorlopig rijden we gewoon door en zien we wel hoe ver hij nog komt.......
Re: 500.000 km
Ha, leuk! Zie je niet vaak.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic