Schade

Algemene 8G gerelateerde topics die echt nergens anders tussen passen.
Plaats reactie
Paapie
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 okt 2013, 12:07
Provincie: Noord-Holland

Schade

Bericht door Paapie »

Der is een niet oplettende dame achterop de Galant geklapt. :x Ik sloeg rechtsaf richting Slotervaart ziekenhuis. Rem voor een scootertje. 2 tellen later BAM!! Een 48jr oude Volvo achterop waarvan de remmen het ff niet meer deden. Gevolg; linksachter de bumper gedeukt en het achterscherm gevouwen. Achterlicht ook stuk. Lekker weer. Zegt die vrouw ja je remde plotseling. Sorry?! Ik stond al stil nota bene. Ik stelde voor de auto's even ter verplaatsen want we blokeerde de ingang van het ziekenhuis 's morgens om 09.15. Das best druk dan daar. Wilde ze niet want ze had geen remmen meer. Lekker gevaarlijk zo'n auto. Dus ik haar auto ook nog geduwt. Naja gegevens uitgewisselt. Voorgelegd aan de verzekering. Haar fout uiteraard. Vandaag de schade expert erbij geweest. Aardige deal kunnen maken. Auto gelukkig niet total loss. Ik krijg €1385 uitgekeerd. Daar kom ik een heel eind mee.

Dus ik zoek een achterbumper. Vraagje zijn er (buiten de speciale types zoals Motion, Avance etc..) verschillende types? Ik heb een 2.0 comfort uit 2001.

Hieronder wat plaatjes van de schade en dader :P .

Gr, Ruud.


[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Schade

Bericht door Twain »

hihi vrouwenmensen :uhu:
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Schade

Bericht door foks »

oei, nou op zich leuker om door een classic aangereden te worden dan door een Golf met petje.
Evenzo mooi kut dat je Galant nu schade heeft. Succes, hopelijk is het nog te maken.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Schade

Bericht door marksanne »

Jammer van beide auto's! Hopelijk is de schade aan het achterscherm nog een beetje schappelijk te fixen. Een andere achterbumper moet het probleem zeker niet zijn in ieder geval! Er zijn maar een paar modellen geweest trouwens. De versie die jij hebt en de versie die wat meer lip heeft + twee brede sleuven. En aftermarket dingen, maar het meeste daarvan doet eerder afbreuk aan de stijl vind ik.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
menno3x8g
Berichten: 2404
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:21
Provincie: Groningen

Re: Schade

Bericht door menno3x8g »

Auw!
Succes met de reparaties.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Gebruikersavatar
Peke
Berichten: 76
Lid geworden op: 17 jun 2016, 21:46
Provincie: Groningen

Re: Schade

Bericht door Peke »

Ik vind 1385 euro nou niet echt royaal voor een schade als deze.
Maar succes met de verdere afhandeling, altijd balen zoiets.
Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon '00
Paapie
Berichten: 32
Lid geworden op: 04 okt 2013, 12:07
Provincie: Noord-Holland

Re: Schade

Bericht door Paapie »

*update*

Auto is netjes gemaakt. Ik vond een zgan achterlichtunit voor 25, en een bumper voor 75. Samen met het schadebedrag was het voldoende om em weer netjes te maken. Gelijk de bestuurdersdeur meegenomen. Die had een lelijke vouw van een touché met een raamdorpel ooit. Plaatjes:

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

[External Link Removed for Guests]

Ook eindelijk maar eens het welbekende dashboard klokje gefixed. Stadslichtje moet ik nog doen. Die doe ik gelijk maar led. Xenon rechts viel uit maar deed het spontaan weer?! Accu is erg moe bij rond het vriespunt met starten. En ik zoek nog een setje mistlampen. Volgens mij horen er van die rond ovale in bij mij. Nog wat details op te lossen maar dat heb je met die oude rommel :)

Gr,
Ruud
Gebruikersavatar
maarten_galant
Berichten: 221
Lid geworden op: 13 mar 2013, 08:50
Provincie: Utrecht

Re: Schade

Bericht door maarten_galant »

Ziet er weer netjes uit Ruud.
Toevallig heb ik nog een voorbumper liggen met de mistlampen die jij beschrijft mocht je die willen overnemen hoor ik het wel.

Grtz. Maarten
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 zwart (2001) Sold
Mitsubishi Galant Elegance 2.5 V6 zilver (1998) Sold
Mitsubishi Galant Elegance station 2.5 V6 blauw (2003)
Mitsubishi Galant GLXI 2.0 V4 bordeaux(1997)
Mitsubishi Galant Elegance 2.5 V6 blauw (2000) Sold
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Schade

Bericht door foks »

shiney! :yes: zo te zien hebben ze ook die vouw bij je achterwiel weggekregen. Profi werkje.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Algemeen”