Schade Rooster voorbumper

Algemene 8G gerelateerde topics die echt nergens anders tussen passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Schade Rooster voorbumper

Bericht door galantrijder »

Eergister zag ik opeens dat ik een stukje bumper mis :(
Weet iemand hoe dit (zwarte) deel bevestigt zit?
Is het mogelijk om zo'n zwart rooster van de sloop te halen en aan de achterkant op de voorbumper te schroeven of zo iets?
Schade (linker kant)
Schade (linker kant)
Schade (linker kant), ingezoomd
Schade (linker kant), ingezoomd
Zo hoort het er uit te zien (rechts)
Zo hoort het er uit te zien (rechts)
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Gebruikersavatar
marksanne
Berichten: 3498
Lid geworden op: 05 mar 2012, 13:11
Provincie: Zuid-Holland

Re: Schade Rooster voorbumper

Bericht door marksanne »

Zit met 1 kruiskopje vast aan de 'linkerkant' van het kapotte grilletje. Je zult met een zaklampje moeten bijschijnen (zelfs overdag) want het dingetje zit mooi verstopt :) Daarna trek je het grilletje aan die kant naar voren en zie je dat aan de andere kant van het grilletje 2 plastic palletjes de borging aan die kant verzorgen, die zitten dus gewoon 'los' dus niets speciaals verder nodig. Zo'n grilletje heeft wellicht iemand hier ook nog wel liggen. Misschien heb ik er zelfs nog wel eentje...

Zo-ie-zo op een complete voorbumper met die mistlampen (zie te koop topic) maar die hou ik liever compleet.

Ik zal vanavond even m'n zolder opduiken.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Gebruikersavatar
galantrijder
Berichten: 282
Lid geworden op: 07 aug 2012, 20:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Schade Rooster voorbumper

Bericht door galantrijder »

marksanne schreef:Zit met 1 kruiskopje vast aan de 'linkerkant' van het kapotte grilletje. Je zult met een zaklampje moeten bijschijnen (zelfs overdag) want het dingetje zit mooi verstopt :) Daarna trek je het grilletje aan die kant naar voren en zie je dat aan de andere kant van het grilletje 2 plastic palletjes de borging aan die kant verzorgen, die zitten dus gewoon 'los' dus niets speciaals verder nodig. Zo'n grilletje heeft wellicht iemand hier ook nog wel liggen. Misschien heb ik er zelfs nog wel eentje...

Zo-ie-zo op een complete voorbumper met die mistlampen (zie te koop topic) maar die hou ik liever compleet.

Ik zal vanavond even m'n zolder opduiken.
aah vet relaxed! Ik was bang dat het gewoon 1 geheel was. Ja uiteraard, die bumper moet je compleet houden!! :)
8G 2.5 V6 Elegance BJ 2000
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Algemeen”