vr2 end of story :)
Re: bij deze ;)
Ik kwam net per toeval dit 'making of VR2' filmpje tegen!
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: bij deze ;)
Lachen om weer een keer te zien (was hem bijna vergeten ;p) idd een k.. T plaat, zou kicken zijn om ipv van een motorswap zoeits te hebben van je auto van het begin af aan met alle update's enz
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
wat hulp nodig brembo's
Wij nemen de brembo's van erik over ,ga ze mooi rood spuiten nieuwe (hittebestendige) stickertjes erop en 2x blanke lak laag ,komen van een evo 7 ,heb dus evo 7 remblokken nodig en 4x114.3 320mm schijven ,kan iemand mij vertellen welke schijven en blokken ik nou precies nodig heb (linkjes zouden super zijn !) Kom er zelf niet echt uit ..heb ook het nardi stuur overgenomen dat laatst voorbij is gekomen ,zodra er weer iets opzit post ik het natuurlijk even hier !
- mitsu-galant
- Berichten: 1000
- Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
- Provincie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Re: bij deze ;)
Ik heb remblokken voor je!
Huidige Galantpark
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: bij deze ;)
Nice ! Stuur maar ff een pm
Re: bij deze ;)
Schijven zijn een probleem geloof ik.
Ben ik een paar jaar mee bezig geweest.
Het probleem is de diepte van het remvlak, ten op zichte van de naaf kant(midden).
Dus hoever het remvlak naar achter licht.
Je hebt niet echt een schijf in 4x 114,3 die dat heeft.
En er zijn niet veel wielen in 4x114,3 die de dikte van de voorkant van de brembo's aan ken.
Ik ken me hetinneren dat ik een jaar geleden schijven zo had bewerkt dat ze gingen werken met de brembo's, toen wilde ik me wiel erop zetten, beukte de remklauw tegen me wielen aan(binnenkant) maar me wiel moest nog 2cm verder erop geschoven worden.
Ben ik een paar jaar mee bezig geweest.
Het probleem is de diepte van het remvlak, ten op zichte van de naaf kant(midden).
Dus hoever het remvlak naar achter licht.
Je hebt niet echt een schijf in 4x 114,3 die dat heeft.
En er zijn niet veel wielen in 4x114,3 die de dikte van de voorkant van de brembo's aan ken.
Ik ken me hetinneren dat ik een jaar geleden schijven zo had bewerkt dat ze gingen werken met de brembo's, toen wilde ik me wiel erop zetten, beukte de remklauw tegen me wielen aan(binnenkant) maar me wiel moest nog 2cm verder erop geschoven worden.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: bij deze ;)
Oke thnx voor de info ! Beste om nu te doen is ff wachten tot ik de klauwen heb ,erop zetten en eerst alles op meten ? Of als ik schijven van een evo 7 koop 320mm en daar 4x114.3 gaten in/bij laat boren zit ik zoeizo goed ? Md ,je bedoelt dat de velg te klein is in omtrek of niet diep genoeg ?
Re: bij deze ;)
Niet diep genoeg.
Een evo schijf omboren naar 4x114,3 is niet echt een strak plan.
De gaten komen te dicht op elkaar, dus wordt het erg zwak.
Een evo schijf omboren naar 4x114,3 is niet echt een strak plan.
De gaten komen te dicht op elkaar, dus wordt het erg zwak.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: bij deze ;)
Hmm HELP ...haha ..beter idee ?
Re: bij deze ;)
Jaren mee bezig geweest.
Haha
Misschien 2delig remschijf
Haha
Misschien 2delig remschijf
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: bij deze ;)
Ik twijfel wel aan het idee dat een remschijf echt te zwak zou worden bij het 'omboren' naar 4x114. Je spant die dingen op en er is eigenlijk geen 'punt'belasting, dus... Maar dit is slechts mijn gedachte, verder niet onderbouwd door ervaring of expertise op dat punt.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: bij deze ;)
idd met een schijf van 256mm zou het geen probleem zijn.
maar een schijf van 320mm....... daar komt veel meer druk/kracht op.
ik zou het niet aandurven.
maar een schijf van 320mm....... daar komt veel meer druk/kracht op.
ik zou het niet aandurven.
huidig MOTION met swapped V6 en CC
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
VR4 engine build voor de motion, en V6 swap completed
RIP 8G met EVO TME engine
en 6 donor galants verder
Co-founder of galantfans
Re: bij deze ;)
Zijn er geen bedrijven die op bestelling remschijven maken, of zijn die echt te belachelijk duur?
Re: bij deze ;)
Zodra je gaten gaat boren zul je de eigenfrequentie van de remschijf veranderen. Hierdoor zal de schijf bij hoge omwentelingen en een krachtpuls (intrappen rem) op een afwijkende manier gaan trillen.MD schreef:idd met een schijf van 256mm zou het geen probleem zijn.
maar een schijf van 320mm....... daar komt veel meer druk/kracht op.
ik zou het niet aandurven.
Ik heb in het verleden eens een remschijf doorberekend bij 250 km/h en je wilt niet weten wat voor krachten erop komen te staan. De schijf wordt veel belast op " zwabberen" en dus ook op de gaten.
Mijn advies: Niet doen, als je niet zeker weet wat de gevolgen zijn. Waarschijnlijk tot 120 km/u niets maar daarboven zeker wel.
Mitsubishi Galant 7G LPG G3 1994 *Sold*
BMW 520iA 1990
BMW 520iA 1990
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: bij deze ;)
Eigenlijk moet je een demo geven met een stuk eindige-elementen-softwareMatinno schreef:Zodra je gaten gaat boren zul je de eigenfrequentie van de remschijf veranderen. Hierdoor zal de schijf bij hoge omwentelingen en een krachtpuls (intrappen rem) op een afwijkende manier gaan trillen.
Ik heb in het verleden eens een remschijf doorberekend bij 250 km/h en je wilt niet weten wat voor krachten erop komen te staan. De schijf wordt veel belast op " zwabberen" en dus ook op de gaten.
Mijn advies: Niet doen, als je niet zeker weet wat de gevolgen zijn. Waarschijnlijk tot 120 km/u niets maar daarboven zeker wel.
Getverredemme, waar doet me dit toch zo aan denken. Ik kom er niet op. Iets met een stroboscoop en een voorwerp dat ronddraait en ook een soort 'zwabber' gaat vertonen.
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
Re: bij deze ;)
Is een leuk/goed idee... ik doe graag mee!
Het leukste is het natuurlijk ook om Galant onderdelen te gebruiken voor een demo.
Idd de stroboscoop wordt vooral gebruikt om de verschillende nodal frequenties te laten zien.
Soms schrik je van het effect van trillingen, maar laat je gelijk zien hoe belangrijk het is op het uitvallen van onderdelen.
Gelijk laat het ook zien dat een simpele aanpassing in stijfheid of gewicht het effect verplaatst kan worden naar een frequentie die minder vaak voorkomt (probleem opgelost).
Bv een uitlaat steun net iets verschuiven of een lichter/zwaarder materiaal gebruiken.
Het leukste is het natuurlijk ook om Galant onderdelen te gebruiken voor een demo.
Idd de stroboscoop wordt vooral gebruikt om de verschillende nodal frequenties te laten zien.
Soms schrik je van het effect van trillingen, maar laat je gelijk zien hoe belangrijk het is op het uitvallen van onderdelen.
Gelijk laat het ook zien dat een simpele aanpassing in stijfheid of gewicht het effect verplaatst kan worden naar een frequentie die minder vaak voorkomt (probleem opgelost).
Bv een uitlaat steun net iets verschuiven of een lichter/zwaarder materiaal gebruiken.
Mitsubishi Galant 7G LPG G3 1994 *Sold*
BMW 520iA 1990
BMW 520iA 1990
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
nardi stuur gemonteerd
Vandaag ons (bijna letterlijk) nieuwe nardi stuur gemonteerd ..ziet er net ff wat chiquer uit als een hoes ..ondertussen aan wat dingen begonnen maar nog niet afgemaakt en weer een leuk idee gekregen vandaag ..Wil de raam stylen (het verticale gedeelte) eens gaan beplakken met carbon folie , volgens mij smoelt dat gruwelijk goed icm de rest van de wagen en als het niet mooi blijkt te zijn is het er zo weer vanaf
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: bij deze ;)
Ow ja foto's
Re: bij deze ;)
Zo! Nogal beter zeg!!!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: bij deze ;)
Dat ziet er heel wat beter uit dan ervoor
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: bij deze ;)
Mooi stuurtje.
Geeft ook lekker gevoel aan je handen.
Geeft ook lekker gevoel aan je handen.
Galant bijv.naamw. Uitspraak: [xaˈlɑnt] (van mannen) erg vriendelijk en beleefd tegen vrouwen. Voorbeeld: `Hij kuste haar galant de hand.`
Re: bij deze ;)
Sow, dat is wel een hele verbetering!
Re: bij deze ;)
Looking good, ben wel benieuwd hoe die carbon look eruit gaat zien!
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: Ik zoek een set vr4 hubs', 5steeks..pm voor je prijs(je)
Wie helpt mij aan een setje hubs ..je zou zeggen wie heeft er nou vr4 hubs 'toevallig' liggen maar heb me vaker vergist ...als niemand iets heeft kan ik alsnog in de uk gaan vragen maar voorkeur heeft natuurlijk nl ..sneller en makkelijker !! Ben benieuwd
Re: Ik zoek een set vr4 hubs', 5steeks..pm voor je prijs(je)
Tsja... er zijn van die mensen die kopen, slopen en/of bewaren schijnbaar alles. Duss...
Echter, zoals ik je al stuurde, ik heb zeker zo'n set liggen maar of je wat aan de achterhubs hebt... ik bedenk me net van niet. De VR4's hebben achter natuurlijk een setje echte assen door die achterste wiellagers/naafplaat (aka 'hubs') lopen terwijl onze voorwiel-aangedreven Galantjes dat niet hebben. Ik denk dat je een mooie mix kunt maken met een VR4 naafplaat en een V6 wiellager, maar dat zou ik toch effe moeten bekijken of die theorie klopt. Dan nog krijg je zo'n lager (of naafplaat) niet zomaar overgezet, hmmm... eclipse en FTO's hebben volgens mij 5-steeks. Volgens mij zal het voor de achterzijde zoiets worden. Ik ga vanavond voor je kijken wat ik heb liggen en wat er voor die achterzijde is te verzinnen.
Echter, zoals ik je al stuurde, ik heb zeker zo'n set liggen maar of je wat aan de achterhubs hebt... ik bedenk me net van niet. De VR4's hebben achter natuurlijk een setje echte assen door die achterste wiellagers/naafplaat (aka 'hubs') lopen terwijl onze voorwiel-aangedreven Galantjes dat niet hebben. Ik denk dat je een mooie mix kunt maken met een VR4 naafplaat en een V6 wiellager, maar dat zou ik toch effe moeten bekijken of die theorie klopt. Dan nog krijg je zo'n lager (of naafplaat) niet zomaar overgezet, hmmm... eclipse en FTO's hebben volgens mij 5-steeks. Volgens mij zal het voor de achterzijde zoiets worden. Ik ga vanavond voor je kijken wat ik heb liggen en wat er voor die achterzijde is te verzinnen.
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: Ik zoek een set vr4 hubs', 5steeks..pm voor je prijs(je)
Het goede nieuws: ja ik heb een complete set VR4 hubs rondom!
Het slechte nieuws: die achterste hubs van een VR4 gaan niet passen. De maat van de wiellager-hub/behuizing (die 4 gaten die je vanachter voorziet van een setje bouten waarmee de hele boel op z'n plek blijft) is fors anders. EN de ABS ring die op een asje zit geperst op de gewone V6 hubs mis je ook en ook dat is niet over te zetten. Nou... laat ik eerlijk zijn: ik zou niet weten hoe.
Een mix van deze delen maken is ook niet te doen, je hebt dan tenminste nieuwe losse lagers nodig. Die zijn er wel en zijn niet al te prijzig, maar OF je dan het gewenste resultaat krijgt? Ik vrees alsnog van niet.
Volgens mij is de enige oplossing voor de achterzijde in 1x de juiste type Eclipse 5-steeks hubs kopen. Kortom: het kan wel plug en play zijn, maar dan heb je dus nog wat meer huiswerk te doen. Ik heb al wat uitgezet voor je, maar hier alvast wat plaatjes zodat je zelf ook de verschillen duidelijk ziet:
Het slechte nieuws: die achterste hubs van een VR4 gaan niet passen. De maat van de wiellager-hub/behuizing (die 4 gaten die je vanachter voorziet van een setje bouten waarmee de hele boel op z'n plek blijft) is fors anders. EN de ABS ring die op een asje zit geperst op de gewone V6 hubs mis je ook en ook dat is niet over te zetten. Nou... laat ik eerlijk zijn: ik zou niet weten hoe.
Een mix van deze delen maken is ook niet te doen, je hebt dan tenminste nieuwe losse lagers nodig. Die zijn er wel en zijn niet al te prijzig, maar OF je dan het gewenste resultaat krijgt? Ik vrees alsnog van niet.
Volgens mij is de enige oplossing voor de achterzijde in 1x de juiste type Eclipse 5-steeks hubs kopen. Kortom: het kan wel plug en play zijn, maar dan heb je dus nog wat meer huiswerk te doen. Ik heb al wat uitgezet voor je, maar hier alvast wat plaatjes zodat je zelf ook de verschillen duidelijk ziet:
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
- Echo Whiskey
- Berichten: 497
- Lid geworden op: 08 mar 2012, 22:59
- Provincie: Zuid-Holland
Re: Ik zoek een set vr4 hubs', 5steeks..pm voor je prijs(je)
Dat is inderdaad fors anders.
Het zou ook een optie kunnen zijn de achterste fuseestukken van een VR-4 over te kopen, dan kun je deze set wel gebruiken.
Ik neem aan dat die dingen geen as nodig hebben om in elkaar te blijven zitten (Mark?)
Edit: begrijp ik goed dat de ABS-ring bij VR-4's op de as gemonteerd zit?
Het zou ook een optie kunnen zijn de achterste fuseestukken van een VR-4 over te kopen, dan kun je deze set wel gebruiken.
Ik neem aan dat die dingen geen as nodig hebben om in elkaar te blijven zitten (Mark?)
Edit: begrijp ik goed dat de ABS-ring bij VR-4's op de as gemonteerd zit?
Re: Ik zoek een set vr4 hubs', 5steeks..pm voor je prijs(je)
Hmmmm.... ik weet 't niet Erik, hoe uitwisselbaar die achterste fuseestukken zijn. Of er een as in moet zitten? Ook een goeie vraag. Maar zonder ABS sensor is dat weer een issue natuurlijk...
Klinkt als teveel gedoe en geexperimenteer, wetende dat er een kant en klare oplossing is. Begrijp me niet verkeerd: ik wil die hubs best kwijt (en jij wellicht die mooie Brembo set) maar het is wel leuk als het ook echt past en werkt zonder extra verrassingen
Klinkt als teveel gedoe en geexperimenteer, wetende dat er een kant en klare oplossing is. Begrijp me niet verkeerd: ik wil die hubs best kwijt (en jij wellicht die mooie Brembo set) maar het is wel leuk als het ook echt past en werkt zonder extra verrassingen
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: Ik zoek een set vr4 hubs', 5steeks..pm voor je prijs(je)
Mark , super bedankt voor de moeite en het nakijken/uitzoeken ...ben ik je hartstikke dankbaar voor ! Ik was hier zelf never nooit uitgekomen !! Ik ben best bereid wat moeite en aanpassingen te doen maar nu gaat het me net wat te ver. ..ik had die brembos enorm graag willen hebben trust me !! Maar wat niet kan kan niet nou maar weer kijken wat wel mogelijk is pffffff .thnx mark !!
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: Ik zoek een set vr4 hubs', 5steeks..pm voor je prijs(je)
marksanne schreef:Hmmmm.... ik weet 't niet Erik, hoe uitwisselbaar die achterste fuseestukken zijn. Of er een as in moet zitten? Ook een goeie vraag. Maar zonder ABS sensor is dat weer een issue natuurlijk...
Klinkt als teveel gedoe en geexperimenteer, wetende dat er een kant en klare oplossing is. Begrijp me niet verkeerd: ik wil die hubs best kwijt (en jij wellicht die mooie Brembo set) maar het is wel leuk als het ook echt past en werkt zonder extra verrassingen
wetende dat er een kant en klare oplossing is ...zoals ? ben nu weer terug bij af (256mm en 1 zuiger :p)
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: Ik zoek een set vr4 hubs', 5steeks..pm voor je prijs(je)
Vandaag is viezerik (voor deze ene keer lieve erik) langs geweest om de set brembo's bij ons af te gooien , leuk om ze eens in je handen te hebben en te weten wat voor monsters het werkelijk zijn ,heb dmv een aansteker en een apparaatje om sigaretten mee te maken proberen te laten zien hoe groot/dik ze zijn ,geloof me ..op de fotos zie je dat niet lekker bijgekletst met erik en zn nieuwe bolide bewondert ..mooie auto ! Maar geen galant gay !!!! Maarja ..leuke dag na alle info die ik aan iedereen heb moeten vragen en alle tegenslagen die er bij hebben gezeten ..heb er nu alle vertrouwen in dat het goed gaat komen !! Bij de brembo's zaten nog goede blokken in de voorste klauwen ,voor de achterste kan ik een set van mitsu-galant overnemen ..t vrouwtje wil perse gouden schijven en daar ben ik ook niet vies van ..de prijs ervan valt ook reuze mee en is weer lekker apart natuurlijk moet met ms nog even kijken of we het over de voorste vr4 hubs eens worden (vast wel) erik moet zijn voorste fl fusestukken er nog een keer voor me afhalen ..heb al enkele jaren een set rvs gevlochten leidingen liggen ..dan een set achter hubs van een eclipse fixen ..schoonmaken ,schuren ,spuiten ,nieuwe brembo stickertjes erop ,blanke lak ...erop (laten) zetten en dan kijken of het een beetje remmen wil ..lang verhaal zeg poeh poeh maar dan heb ik het weer ff met jullie gedeeld !! To be continu
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: Ik zoek een set vr4 hubs', 5steeks..pm voor je prijs(je)
Owja ,ms heeft even contact opgenomen met andy (the vee) die heeft de zelfde conversie gedaan met zijn vr2 dus die kan wellicht nog wat meer info/tips geven
Re: grote jongens speelgoed :)
Dat zijn idd mooie klauwen. Echt tof dat je dit gaat doen, waardevolle info voor de mede GF'ers!
Re: grote jongens speelgoed :)
Da's wel een erg groot vergeleken met die kleine orginele mini klauwen
BMW e46 328
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
Rip: 8g galant v6 http://www.galant-fans.nl/forum/viewtop ... f=11&t=379" onclick="window.open(this.href);return false;
- SisterOfMercy
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 27 mar 2012, 20:05
- Provincie: Zuid-Holland
Re: grote jongens speelgoed :)
Je kan er ook Rembo&Rembo stickers opplakken!
Maarehh, wat dat brembo niet italiaans? Kijk maar uit dan!
Maarehh, wat dat brembo niet italiaans? Kijk maar uit dan!
Galant 6G LE [External Link Removed for Guests]
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
Re: grote jongens speelgoed :)
Leg even nader uit ik snap hem niet
- miss_laatjuh
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 20:22
- Provincie: Noord-Brabant
alle updates mogen ff wachten op dit moment
Op dit moment zijn alle updates aan de galant even aan de kant geschoven !! Later vandaag meer hierover ..nee de galant gaat niet weg !! Gaan ook geen rare dingen mee gebeuren ..er is hier maar 1 iemand die weet wat ik bedoel als ik zeg ..als ik iets in mn kop heb heb ik het niet in mn kont in heaven richt now !!!!!