TK spiegel schakelaar met inklap functie +tweeter kapjes

Zoveel mogelijk info en plaatjes svp (en zet er een prijs bij!)
Plaats reactie
kevin1990
Berichten: 514
Lid geworden op: 10 mar 2012, 09:30
Provincie: Zuid-Holland

TK spiegel schakelaar met inklap functie +tweeter kapjes

Bericht door kevin1990 »

Te koop spiegel schakelaar met inklap functie knopje en de 3 hoek kapjes van de tweeters in de voordeuren

Reden verkoop
De elektrische inklapbare spiegels zijn weg :bump:
Schakelaar regelt maar is dus overbodig.
Let op de stekker aan de achterzijde is niet hetzelfde van deze schakelaar of die van een 1e generatie van de 8g
Hier voor dien je een geschikte stekker te halen. Omdat her project niet door ging heb ik me er niet in verdiept.
Bij mijn galant vond ik de elektrisch inklapbare spiegels overigens wel een hele leuke accessoire
Ook nog de kapjes van de tweeters ij de voordeuren liggen
Deze zijn overbodig geworden...
Foto's volgen nog

Vraagprijs €20,- compleet exclusief verzendkosten
Gebruikersavatar
Yeti
Berichten: 671
Lid geworden op: 24 nov 2012, 11:48
Provincie: Connacht (IRL)
Contacteer:

Re: TK spiegel schakelaar met inklap functie +tweeter kapjes

Bericht door Yeti »

Als je wil weten wat je moet doen om de ombouw naar inklapbare spiegels te maken dan kan ik je daarmee helpen.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
kevin1990
Berichten: 514
Lid geworden op: 10 mar 2012, 09:30
Provincie: Zuid-Holland

Re: TK spiegel schakelaar met inklap functie +tweeter kapjes

Bericht door kevin1990 »

Yeti schreef: 16 jan 2021, 12:16 Als je wil weten wat je moet doen om de ombouw naar inklapbare spiegels te maken dan kan ik je daarmee helpen.
Thanks! Maar ik mis de spiegels en volgens mij heeft de eigenaar van de auto niet zoveel zin om elektrisch inklapbare spiegels aan te schaffen. Het is een oud beestje die ik beetje bij beetje weer beetje beter maak maar al veel aan vervangen...
Gebruikersavatar
Yeti
Berichten: 671
Lid geworden op: 24 nov 2012, 11:48
Provincie: Connacht (IRL)
Contacteer:

Re: TK spiegel schakelaar met inklap functie +tweeter kapjes

Bericht door Yeti »

I know,

Maar voor diegene die twijfelt om jouw schakelaar te kopen kan ik helpen om het over te zetten. Het is wel een klusje maar dan heb je wel inklapbare spiegels.
1999 2.0L GLX Limited edition Adding,
VR-4 OEM strut Brace, VR-4 OEM Brakes, EVO 6 OEM OZ racing Rims, Recaro Sport Trendline seats, OEM CC, OEM AUTO A/C, OEM HL Washers, OEM Folding Mirrors, OEM Muffler Control.
Rest complete new bolt over and Paint.
Plaats reactie

Terug naar “(8G) Te koop/gevraagd/ruil/webshops”