Ook ben ik nog op zoek naar een sluiting voor het opbergvak in de middenconsole (zie tweede foto). Was al afgebroken toen ik de wagen kocht, heb het nog aan elkaar gesmolten, maar is weer afgebroken helaas.
Mitsu naafkap en sluiting opbergvak
Mitsu naafkap en sluiting opbergvak
Heeft iemand nog een zwarte Mitsu naafkap liggen, zoals op de foto? Ik ben er eentje verloren toen ik laatst twee banden lek reed op een stoeprand 
Ook ben ik nog op zoek naar een sluiting voor het opbergvak in de middenconsole (zie tweede foto). Was al afgebroken toen ik de wagen kocht, heb het nog aan elkaar gesmolten, maar is weer afgebroken helaas.
Re: Mitsu naafkap en sluiting opbergvak
Naafdoppen heb ik besloten maar een hele nieuwe set van te kopen.
Iemand misschien een goede tip voor een sloop, niet al te ver uit de buurt van Amsterdam, waar ik goede kans heb om zo'n lipje voor het opbergvak te scoren?
Iemand misschien een goede tip voor een sloop, niet al te ver uit de buurt van Amsterdam, waar ik goede kans heb om zo'n lipje voor het opbergvak te scoren?
Autosloperij Pieper in Putten.Ben er al een tijdje niet geweest,maar had altijd wel een paar Mitsubishi's Galant staan.Maar ja,net wat ik zeg,ben er zeker al geen drie jaar meer geweest.
Broekermolenweg 3 A
0341 – 360 300
Broekermolenweg 3 A
0341 – 360 300
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Ik zal eerst wel even bellen dan, thanks