Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Zoveel mogelijk info en plaatjes svp (en zet er een prijs bij -VERPLICHT- !)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door janmitsv6 »

Hoi,,, heb toch besloten om mijn mooie galant gti v6 te verkopen,,,,, zoals jullie allemaal weten heb ik nu twee auto,s en de galant voor er bij word toch te duur..Heb een lancer van 1996 op het oog, en die is stukken zuiniger en goedkoper in de vaste lasten , ja ook minder auto ,maar je moet keuzes maken in je leven, Wat mijn galant betreft,,,hij is in onberispelijke staat en 1 jaar geleden voor 1400 euro aan onderhoud laten plegen, distributie waterpomp ,condensator van de clim, contr, alle vloeistoffen en riemen, schijven blomkken . etc etc , zit een nieuw eclctrisch open dak in en nieuwe velgen 17 inch met nieuwe banden, verder is vorig jaar het frontje gespoten plus het hele dak, dus zit strak in de lak en er zit geen deukje in,,als er iemand belangstelling heeft,,zo niet ga ik naar opkopers in de buurt ,maar wou toch eerst julie het laten weten, hij rijd geweldig !!!! maar hij staat bij mij meer stil dan als hij rijd .km stand 280.000. en het onderhuod is gepleegt bij 276000 dus onderhoud heb je de eerste tijd niet. had net nog een raamband besteld . zit er ook bij ,en nog een setje zijschermpjes voor op de zijruiten....tja wat moet ik verder nog vertellen, t,is gewoon een mooie auto,,,de prijs is 1500 euro en staat vast...alleen de velgen en het open dak is het al waard....gr. jan Oelen uit Hoogeveen. Zal TZT wel even wat meer foto,s maken en hier bij op zetten..
Bijlagen
003.JPG
004.JPG
img1487341163.jpg
img1487341163.jpg (8.73 KiB) 2113 keer bekeken
img1487341166.jpg
Laatst gewijzigd door janmitsv6 op 09 mar 2013, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door KNOEI 8G »

Jammer dat je m wegdoet Jan, succes met de verkoop!
Afbeelding
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door janmitsv6 »

Tja Nico,,,sta nog steeds in twijfel hoor, maar kan een lancer 1.3 GLX kopen van 1996 met 40.000 op de teller,,,, heb eerder ook zo,n auto gehad. niet stuk te krijgen en scheelt me heel veel in de kosten, vooral vaste lasten , en kan m,n caravan net trekken,,,,1050 mag er achter en mn, caravan is leeg 950 kilo en gaan toch niet verre reizen maken, dus ...maar eerst maar is zien als er belangstelling is voor m,n galant , doe hem ook niet weg voor een appel en een ei. kan ik hem beter weg geven.maar vorig jaar heb ik er nog geen 5000 km mee gereden, dus staat meer stil dan als hij rijd.
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Lowlands »

Zet er dan wel even bij van wanneer hij geboren is...
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Twain »

Lowlands schreef:Zet er dan wel even bij van wanneer hij geboren is...
tussen 1992 en 1996 ;) tussen de 17 en 21 jaar dus.. in de autowereld maakt het verschil tussen 17 en 21 jaar echt geen hol uit.

zoon mooie zeldzame 7g al was die 30 jaar, als ik de plek had zou ik hem kopen :x:
Dus als iemand nog een mooi stukje grond in belgie tekoop heeft staan :thx: :bye
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door janmitsv6 »

Ja was er gisteren niet bij met m,n hoofd geloof ik,,,,,De galant is van 1995 ,,,zit een APK op tot oktober 2013 en de laatste drie keren zonder 1 mankement door de keuring en vorig jaar een steekproef gehad en kreeg grote complimenten over mijn galant ,,,was in perfecte staat , hij kon zien dat er bij de vorige eerste eigenaar al veel aan gebeurt was ,,draagarmen vervangen ,, en hier en daar de tectyllaag bijgewerkt. uitlaat leek nog origineel,, mischien stom van mij om hem weg te doen,,,maar ben op dit moment zeeeer wispelturig,,,,door de hele situatie thuis en m,n galant staat er maar te staan heb geen tijd om er in te rijden,,,maar goed we zien wel.
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Twain »

jan, als ik in jouw schoenen zou staan zou ik waarschijnlijk ook niet zeker weten wat ik nu moest doen. Toch zou ik je nog even herinneren aan de mogenlijkheid om te schorsen, dat kost je voor die wagen maar 25 euro per jaar.. geen wegen belasting en geen verzekering in de tussentijd.
persoonlijk zou ik de auto alleen in de zomermaanden gaan gebruiken, gewoon om er even mee weg te kunnen.. ff weg van alle shit. als je geen eigen grond hebt waar de auto op kan staan waneer hij is geschorst Voor een paar tientjes per maand kan je de auto stallen in een schuur bij een boer ofzo. (denk aan caravan stalling) of op/in een parkeerplaats/parkeergarage van een woningbouw vereniging.

Mijn leven is niet te vergelijken met dat van jouw, maar ook het mijne gaat niet altijd over rozen, en sommige mensen hebben dan een kat oid die ze dood gaan knuffelen. Ik heb geen huisdieren en ben niet echt een persoon die dan uren gaat zitten praten. Ik pak dan de 8g midden in de nacht en stop dan pas met rijden als ik me beter voel. Meestal is een rondje ring rotterdam voldoende. sommige hebben dus huisdieren, andere hebben Yoga of een vechtsport, ik heb een 8g. Wat ik eigenlijk wil zeggen, zorg er voor dat je niet perongeluk je uitlaatklep gaat verkopen.
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door janmitsv6 »

Je hebt wel gelijk twain,,,zal er nog is goed met m,n liefe vrouw over nadenken ,,,soms doe je soms dingen van ,,oh shit wat doe ik nu weer......bedankt twain , je zet me weer aan,t denken.
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Lowlands »

Ja,zeker als die nog zo mooi is!Ik zit er zelfs ook over te denken voor mijn auto,ik heb nu geen geld maar later wel er voor waarschijnlijk,en dan kan ik hem weer helemaal in orde maken..
En het bespaard me dan toch veel geld elke maand weer...

Pfoei!Dat blijft een droom!Zo'n garagebox huren en het schorsen kost samen meer dan de verzekering en de belasting!Dus niks besparing..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Twain »

ik denk dat je op de verkeerde plekken zoekt joop. ik betaal 27 euro per maand voor een parkeerplek in een gezamelijke garage en dat is niet eens de goedkoopste optie die er is om een auto te stallen. ik ken mensen die een auto bij een caravanstaller hebben staan 80% van het jaar.. geloof dat dat 150/200euro kost.. iets van 250 als je hem op een plek wil hebben in de buurt van de deur ;)

dus per kwartaal kost het mij 90 euro tegenover 250 wegenbelasting en 120 verzekering.
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
Matinno
Berichten: 143
Lid geworden op: 10 mar 2012, 13:48
Provincie: Noord-Brabant

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Matinno »

Oei zo'n mooie Galant! Het lijkt mij geen makkelijke keuze.
Als je de Galant op een goede en goedkope manier kunt stallen inclusief het schorsen dan kun je de beslissing nog even uitstellen.
Zeker omdat het een super mooie auto is die alleen maar zeldzamer en exclusiever zal worden.
Succes met je beslissing.
Mitsubishi Galant 7G LPG G3 1994 *Sold*
BMW 520iA 1990
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door janmitsv6 »

Ja , heb de lancer bekeken en in gereden vanmorgen,,,,,ding had links onder in de deur een flinke veeg, en achter rechter spatscherm zat een buts en rechtervoorscherm en motorkap ook geraakt ,,dus best een flinke schadebak,,ze zetten op marktplaats altijd de mooiste kant op de foto,,technisch kan ik dan ook weer opnieuw beginnnen met distrubitieriem waterpomp en remmerij,,, hij heeft geen kilometers 42.000 maar,toch,,dus jullie raden het al,,,dit word niks, heb net m,n galant in topconditie ,,,,dus zal niet meer verder loeren op internet naar andere auto,s . mag ik ook niet meer van m,n vrouwtje ,Ha ha heb 1 carport achterthuis en daar naast no ruimte voor een tweede carport dus ga ,als het wat beter weer is, mijn carport verbreden , dan kan ik allebei auto,s achter het huis zetten onder de carport, dus s,winters kan de galant geschorst worden, denk als dat het beste is ,,,en als er onkosten komen op de galant , gewoon laten maken,,,,als ik hem weg doe krijg je nooit zo,n auto weer......
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door KNOEI 8G »

:thx: volgens mij zitten er wel regels aan vast dat je minimaal een bepaalde tijd een auto geschorst moet hebben anders moet je je MRB terugbetalen. Maar dat is van horen zeggen en ik heb geen idee hoe lang dat is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Lowlands »

twain schreef:ik denk dat je op de verkeerde plekken zoekt joop. ik betaal 27 euro per maand voor een parkeerplek in een gezamelijke garage en dat is niet eens de goedkoopste optie die er is om een auto te stallen. ik ken mensen die een auto bij een caravanstaller hebben staan 80% van het jaar.. geloof dat dat 150/200euro kost.. iets van 250 als je hem op een plek wil hebben in de buurt van de deur ;)

dus per kwartaal kost het mij 90 euro tegenover 250 wegenbelasting en 120 verzekering.
Heel goed mogelijk,maar niet in de buurt van Almere/Amsterdam/Utrecht.Ik ga natuurlijk niet eerst het hele land door treinen om mijn auto op te halen...Caravanopslag is altijd gewoon buiten,met alle roestproblemen er bij..
Tenzij jij natuurlijk een paar linkjes hebt...

Het goedkoopste wat ik tegen kwam is 75 euro in een tochtige garage in Amsterdam ZuidOost,wel besloten.Nou nee dus,niet in ZuidOost!Andere plekken was het al meteen over de honderd,met als uitschieter 350 euro in centrum Amsterdam!
Opslagboxen is ook niks,want zijn allemaal te smal voor een auto,of de deur is te smal,tenzij je weer een hele grote neemt en die wordt weer te duur..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door janmitsv6 »

Nou had hier in Hoogeveen ook een garagebox ,,,zonder stroom,,,52.50 per maand , heb ik ook opgezegd,,,dus valt hier nog mee ,
Gebruikersavatar
cvw
Berichten: 1000
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:04
Provincie: Gelderland

Re: Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door cvw »

Jan, ik denk dat je een goede beslissing hebt genomen. Er staat een Galant in prachtstaat in de achtertuin, een auto in vergelijkbare staat (en dat geldt ook voor het onderhoud) is niet makkelijk te vinden. Ik denk dat je heel snel tegen hoge kosten oploopt om een andere auto weer piccobello te krijgen. Weg behaalde (benzine) besparing! :cry:

En heren onderdakzoekers: Een caravan stalling vindt je niet op internet. Niet de betaalbare. Daarvoor moet je gebruik maken van je "netwerk". Mensen met een caravan die hem ergens gestald hebben. Zo achterhaal je dergelijke adressen. De boer of tuinder die stallingsruimte verhuurt adverteert namelijk niet. Heeft hij ook niet nodig, want die stallingsruimte verhuurt zichzelf wel omdat er veel vraag naar is. Dus ga een rondje rijden door tuinder- of boerenland en kijk waar caravans en/of auto's gestald staan. Doe daar navraag. De tarieven varieren van € 25,- tot €50,- per meter per jaar ex. btw. Niet alle caravanstallingen willen auto's onderdak bieden. Dat heeft met hun verzekeringen te maken. Een auto is tenslotte een riskanter object.
De mooiste stallingsruimte rekent geen ophaalkosten. Zo'n bedrag dat je moet betalen per keer dat je een object komt halen. Qua voorzieningen is een kas met folie in het plafond (om direct zonlicht te voorkomen) de beste en mooiste oplossing. De lucht in zo'n kas is namelijk vrij droog. Veel droger in ieder geval als in een donkere boerenschuur. Kijk wel uit met ruimtes die voorheen als stal gediend hebben en waarin nog een gierput aanwezig is. Grote kans dat er veel ammonia in de lucht zit en dat heeft tot gevolg dat de bodemplaat na 1 wintertje stallen al volledig weggevreten is.
Gebruikersavatar
martijn
Berichten: 1705
Lid geworden op: 07 mar 2012, 18:47
Provincie: Zuid-Holland

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door martijn »

KNOEI 8G schreef::thx: volgens mij zitten er wel regels aan vast dat je minimaal een bepaalde tijd een auto geschorst moet hebben anders moet je je MRB terugbetalen. Maar dat is van horen zeggen en ik heb geen idee hoe lang dat is.
Dit klopt inderdaad nico , als je een auto schorst moet je hem voor minimaal 3 maanden schorsen , anders krijg je alsnog een naheffing voor de wegenbelasting .

Ik denk dat je een goed besluit hebt genomen jan !
Van een g7 in deze staat vind je niet zo snel een 2de meer ! Wees er zuinig op !
Gebruikersavatar
Twain
Berichten: 2995
Lid geworden op: 08 mar 2012, 08:03
Provincie: Zuid-Holland

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Twain »

Lowlands schreef: Tenzij jij natuurlijk een paar linkjes hebt.....
Tadaaaaaa.. [External Link Removed for Guests]

er zijn er gelukkig maar een stuk of 5 naast elkaar in almere...... :x

Je woond in almere , en bent aan het zoeken in amsterdam, de meest overprijste kut stad die er is (met echt alles)
ik woon midden in de stad (een echte stad, niet zoon dorp als almere) en hier vlakbij is een mega caravan opslag en dat alles is gewoon binnen. [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false; en mijn overdekte parkeerplek is nog geen 50 meter bij mijn huis vandaan.
je moet gewoon ff zoeken. vrienden , kennissen iemand kent echt wel iemand. anders heb je nog marktplaats, caravan fora en zoals ik al eerder aangaf de woningbouw garages (nee, ook die staan niet op internet)
Als je ergens een gratis plekje buiten hebt is ook echt niet zo slecht hoor... gewoon je wagen goed voorbereiden op de komende regen. zijn wagen staat toch de rest van het jaar ook buiten , anders zou hij geen plekje hoeven zoeken he..

toch nog een linkje [External Link Removed for Guests] (eerste hit in google carvanstalling+amsterdam) vrij prijzig... voor een caravan stalling, maar wel lekker midden in amsterdam (daar was je immers aan het zoeken)

ontopic: super man.. ik ben blij dat je er wat in ziet, en dat die geweldige bak nog op ons mooie forum blijft rondjes rijden :)
Awesomeness = Verveling x Talent
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door janmitsv6 »

Ja, heb al vrienden opgetrommeld, die gaan me helpen met de carport achterthuis te verbreden, zal TZT wel is een paar foto,s maken, hoe mijn glant er bij staat, en ja ben nog helemaal gek met m,n galant....maar zowiezo alleen mitsubishi,s ...heb ook alle documentatie van alle modellen vanaf1984 ongeveer, in 1982 reed ik in m,n eerste mitsubishi,,een lancer van 1979,,,,daarna ?? Colt..Colt..Galant 2.3 turbodiesel....galant 1600 gl.....galant glsI op lpg 550.000 km mee gedraaid...colt...colt...lancer...space wagon 2.4....galant gls 8G Van 2001 ....heb ik verkocht om de eigen bijdrage twee jaar te kunnen betalen, koste toen 2000 euro per maand en moesten 500 euro per maand bijbetalen....colt weer gekocht van bouwjaar 1989,,,galant 6G glsi en nu deze 7G , dus mitsubisi,s ka
n ik wel dromen....Wou ook wel is op zo,n meeting komen en het word ook is tijd dat ik lid word <<<maar kan niet zomaar van huis hier maar 22 tot en met 25 maart zit mn, vrouw een weekend in een verzorgingshuis om mij te ontzien en ga ik met m,n zoontje van 10 op stap , is kijken op vacantieveiling , als daar nog wat leuks op staat , en lekker weg in m,n .....Galant. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: En ja ben er Verschrikkelijk zuinig op ,,,,ook al is het een ouwe bak , zoals ze wel is zeggen tegen mij,,, Ha Ha ..
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Lowlands »

twain schreef:
Lowlands schreef: Tenzij jij natuurlijk een paar linkjes hebt.....
Tadaaaaaa.. [External Link Removed for Guests]

er zijn er gelukkig maar een stuk of 5 naast elkaar in almere...... :x

Je woond in almere , en bent aan het zoeken in amsterdam, de meest overprijste kut stad die er is (met echt alles)
ik woon midden in de stad (een echte stad, niet zoon dorp als almere) en hier vlakbij is een mega caravan opslag en dat alles is gewoon binnen. [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false; en mijn overdekte parkeerplek is nog geen 50 meter bij mijn huis vandaan.
je moet gewoon ff zoeken. vrienden , kennissen iemand kent echt wel iemand. anders heb je nog marktplaats, caravan fora en zoals ik al eerder aangaf de woningbouw garages (nee, ook die staan niet op internet)
Als je ergens een gratis plekje buiten hebt is ook echt niet zo slecht hoor... gewoon je wagen goed voorbereiden op de komende regen. zijn wagen staat toch de rest van het jaar ook buiten , anders zou hij geen plekje hoeven zoeken he..

toch nog een linkje [External Link Removed for Guests] (eerste hit in google carvanstalling+amsterdam) vrij prijzig... voor een caravan stalling, maar wel lekker midden in amsterdam (daar was je immers aan het zoeken)

ontopic: super man.. ik ben blij dat je er wat in ziet, en dat die geweldige bak nog op ons mooie forum blijft rondjes rijden :)
Bedankt Twain!En nee,ik had nog niet op caravanstalling gezocht.En nee,ik heb liever een stalling dichter bij huis als Amsterdam.Maar of ze ook allemaal een gewone auto aan nemen??Maar ik zal nu stoppen met het vervuilen van dit topic..
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
KNOEI 8G
Berichten: 2900
Lid geworden op: 07 mar 2012, 17:45
Provincie: Noord-Brabant

Re: Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door KNOEI 8G »

Doe dat!
Afbeelding
Gebruikersavatar
foks
Berichten: 1519
Lid geworden op: 07 mar 2012, 20:08
Provincie: Zuid-Holland

Re: Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door foks »

leuk man, heb je van de zomer ook nog wat om in te touren he!
Ik ben jaloers op je open dak hoor ;)
Anyway, the saga continues. Sterkte met je vrouw en plezier met je zoon.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Gebruikersavatar
janmitsv6
Berichten: 301
Lid geworden op: 13 mar 2012, 15:00
Provincie: Drenthe

Re: Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door janmitsv6 »

Nou open daken genoeg te koop hoor ,,,met inbouw dit dak 680, euries incl, btw en inbouw,,,genieten ..
Gebruikersavatar
Daan777
Berichten: 70
Lid geworden op: 20 dec 2012, 10:58
Provincie: Noord-Holland

Re: Toch te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Daan777 »

twain schreef:Mijn leven is niet te vergelijken met dat van jouw, maar ook het mijne gaat niet altijd over rozen, en sommige mensen hebben dan een kat oid die ze dood gaan knuffelen. Ik heb geen huisdieren en ben niet echt een persoon die dan uren gaat zitten praten. Ik pak dan de 8g midden in de nacht en stop dan pas met rijden als ik me beter voel. Meestal is een rondje ring rotterdam voldoende. sommige hebben dus huisdieren, andere hebben Yoga of een vechtsport, ik heb een 8g. Wat ik eigenlijk wil zeggen, zorg er voor dat je niet perongeluk je uitlaatklep gaat verkopen.
Heel herkenbaar, mooi om te lezen! :wink:
Gebruik je verstand, koop een Galant
Gebruikersavatar
mitsu-galant
Berichten: 1000
Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
Provincie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door mitsu-galant »

En hij staat op mp..
Huidige Galantpark

Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Gebruikersavatar
Lowlands
Berichten: 1975
Lid geworden op: 11 mar 2012, 11:18
Provincie: Flevoland

Re: Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door Lowlands »

mitsu-galant schreef:En hij staat op mp..
Dus toch te koop? :?
Doe rustig aan,ben ik zelf ook de hele dag druk mee...
Gebruikersavatar
mitsu-galant
Berichten: 1000
Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
Provincie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Toch niet te koop Galant 7g v6 automaat.

Bericht door mitsu-galant »

Uhm ja voor Een belachelijk hoge prijs
Huidige Galantpark

Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Plaats reactie

Terug naar “(7G) Te koop/gevraagd/ruil/webshops”