nee had al gezien dat er winter bandjes
onder zaten dus was geen optie
@lowlands, ook nog 18'
Ja,dat heb ik inderdaad niet gedaan,gewone banden er op.Maar ik heb het onderstuk van de modderschaal af gesneden om aan lopen te voorkomen.marksanne schreef:Wielmaat heeft niets te maken met de totale omtrek/maat. Een groter wiel? Dan een plattere band. De totale omtrek (hoort) gewoon gelijk te blijven. De diepte van een wiel kan sterk verschillen (ET-waarde) net als de breedtemaat van banden. Die twee samen moeten wel redelijk binnen de fabrieks-specificaties blijven om aanlopen te vermijden.
Hee, da's in kuttershoek bij de jan traag!mitsu-galant schreef:Samen met een oudje op de foto
Ja,dat snap ik ook wel.maar dat heeft toch een maximum,en ik dacht toch dat 18 inch effe te veel was..Anders wordt de "band" wel erg dun..marksanne schreef:Wielmaat heeft niets te maken met de totale omtrek/maat. Een groter wiel? Dan een plattere band. De totale omtrek (hoort) gewoon gelijk te blijven. De diepte van een wiel kan sterk verschillen (ET-waarde) net als de breedtemaat van banden. Die twee samen moeten wel redelijk binnen de fabrieks-specificaties blijven om aanlopen te vermijden.
Haal ik ook meerdere keren...Met mijn 7 G... ;)En dan rijd ik niet eens zo zuinig,want houd van snel optrekken..Als je maar snel door schakelt naar 4..mitsu-galant schreef:Ja heb ook niet zo veel tijd meer voor
Dat soort dingen maar moet gewoon wat aan doen
Om de zoveel tijd xD.
Rij nu zo'n 500 km per week met de Galant
En heb met mn laatste tank 1 op 14 gehaald!
Mag ik best trots op zijn denk haha
Nice, vaak zijn de stuurfusee en kogels, riemen, koppeling en dat soort dingen die versleten zijn. Maar voor de rest zeker goed om voor dagelijks gebruikmitsu-galant schreef:Vrijdag deze Colt 1.3 12v aangeschaft voor slechts
320 eurie zonder apk.. Van de week ff voor de keur gooien ideaal om naar me werk te rijden en als pekel
Bak. Motortje loopt goed en vrijwel geen roest te vinden!
Grappig hoeveel licht het geeft op de foto's, in het echt valt het echt tegen hahahamitsu-galant schreef:Nee Nico led lampjes.. Stadverlichting deed het niet
Gelijk maar ff led in geknikkerd
Als je handig bent en zelf kan vervangen scheelt dat echt heel veel geld, heb de mijne reeds laten vervangen voor 420 euromitsu-galant schreef:Ja klopt stuurkogel is zoiezo al naar
De klote had ik gezien.
Haha!Laat ik nou ook witte wielen hebben!Het staat prima onder een 7 G!!mitsu-galant schreef:Oke dan genoeg over het Coltje ben
Vandaag lekker aan de Galant bezig geweest
Eerst lekker gewassen. Dacht hee wil wat anders
Met mn velgen... (parel) witte dip.
What do you think guys..