OK, het is niet ZO erg... :)
OK, het is niet ZO erg... :)
Omdat de andere V6 me in de steek had gelaten en ik toch mobiel moest zijn op heel erg korte termijn. Zonder dat datgene wat me van A naar B brengt me het armenhuis in drinkt...
Laatst gewijzigd door Uray25 op 27 aug 2016, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Van doffe ellende rijdt ik nu hier in...
Bij die auto ben ik wezen kijken....
Zit wel werk aan, paar lelijke schades en het rechter achterwiel staat er scheef onder (effe op letten)
Verder was ie redelijk mooi en vooral luxe!
Zit de mistlamp al weer vast?
Ik heb er geen proefrit mee gemaakt, maar hij liep wel mooi.
Ik verwacht dat je er niet de vraagprijs voor betaald hebt?
Wel een auto die op zich de moeite waard is om weer helemaal op te knappen!
Veel plezier er van!
Zit wel werk aan, paar lelijke schades en het rechter achterwiel staat er scheef onder (effe op letten)
Verder was ie redelijk mooi en vooral luxe!
Zit de mistlamp al weer vast?
Ik heb er geen proefrit mee gemaakt, maar hij liep wel mooi.
Ik verwacht dat je er niet de vraagprijs voor betaald hebt?
Wel een auto die op zich de moeite waard is om weer helemaal op te knappen!
Veel plezier er van!
Re: Van doffe ellende rijdt ik nu hier in...
Nee, niet de vraagprijs...
En wat die schades betreft, alleen linksachter is een gemene...
Wiel, tja, hopelijk is dat met uitlijnen ook weg.
Hij rijdt verder hartstikke prima.
Voorlopig is dit wel een mooie tussenoplossing, mede omdat ik het met werk drukker heb en niet overal heen kan scheuren met de Legnum.
En de Sedan werd al wat klein wat dat betreft de laatste tijd.
En wat die schades betreft, alleen linksachter is een gemene...
Wiel, tja, hopelijk is dat met uitlijnen ook weg.
Hij rijdt verder hartstikke prima.
Voorlopig is dit wel een mooie tussenoplossing, mede omdat ik het met werk drukker heb en niet overal heen kan scheuren met de Legnum.
En de Sedan werd al wat klein wat dat betreft de laatste tijd.
Re: Van doffe ellende rijdt ik nu hier in...
Ziet er niet slecht uit zo op de foto!
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
Re: Van doffe ellende rijdt ik nu hier in...
OK, omdat de andere voorlopig weer rijdt, maar eens met deze aan de slag geweest...
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Ben heel benieuwd hoe die word!
Ik heb 'm om bekende redenen laten staan.
Staat 'm trouwens erg goed, die velgen!
Ik heb 'm om bekende redenen laten staan.
Staat 'm trouwens erg goed, die velgen!
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Komen van onze andere VR4 af, die staat toch nog steeds op een Wintersetje.
En om nou meteen de Velgen van de Evo 0 af te stelen ging me wat te ver.
Meteen een tikkie verlaagd. Als het goed is komt er nog een VR4 achterklep op.
En ja, Maandag gaat ie naar de Garage voor LPG.
Daarna Uitlijnen en dan die Puntjes die overblijven nog even aanpakken.
En om nou meteen de Velgen van de Evo 0 af te stelen ging me wat te ver.
Meteen een tikkie verlaagd. Als het goed is komt er nog een VR4 achterklep op.
En ja, Maandag gaat ie naar de Garage voor LPG.
Daarna Uitlijnen en dan die Puntjes die overblijven nog even aanpakken.
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
mooi ding man
... zijn die groundeffects origineel ?
Ik vind 'm wel erg stoer zo.
... zijn die groundeffects origineel ?
Ik vind 'm wel erg stoer zo.
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Groundeffects zijn Origineel...
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Wat zijn groundeffects?
owning the first Galant VR2 in NL since 2006 (project VR2)
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
owning Galant VR4 1996 cold-spec / full spec (project Racepaard)
---co-founder of GalantFans---
- mitsu-galant
- Berichten: 1000
- Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
- Provincie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
7G VR4 op winterwielen.. Mag niet
Huidige Galantpark
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Waarom Niet ? er is echt niks leukers dan een VR4 in combinatie met minimaal 10cm Sneeuw.mitsu-galant schreef:7G VR4 op winterwielen.. Mag niet
Geloof me... Gewoon goed wassen nadien...
- mitsu-galant
- Berichten: 1000
- Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
- Provincie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Zal het niet over me hart krijgen om met me VR4 door de pekel heen te baggeren..
Huidige Galantpark
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Ach, heb 4 VR4's...
- mitsu-galant
- Berichten: 1000
- Lid geworden op: 09 jul 2012, 13:12
- Provincie: Zuid-Holland
- Contacteer:
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
En dan precies met de gaafste, mocht hij ooit de deur uit gaan Let me know
Huidige Galantpark
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Keilder green 7G V6 GTi V6 '96 #weekend
Bordeaux red 7G Galant 1.8 GLi #track
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
beetje een (verkeerde) verzamelnaam voor alles wat aan de onderkant van een (race)auto zit om een auto betere wegligging te gevenmarksanne schreef:Wat zijn groundeffects?
de bekenste onderdelen zijn daarin
De splitter zorgt ervoor dat het gat tussen weg en auto zo klein mogelijk is zodat er onderdruk veroorzaakt kan worden hij stuurt zoveel mogelijk lucht dus over en langs de body heen ipv er onderdoor
De platte bodem voorkomt drag (lucht weerstand en rare wervelingen in de lucht) aan uitstekende onderdelen aan de onderkant van de auto
De sideskirtsmaken het gat tussen auto en asfalt zo klein mogelijk maken (eigenlijk ben je een omgekeerde hoovercraft aan het maken)
De difuser maakt onderdruk en reguleerd wervelingen waardoor de achterkant van de auto naar beneden wordt gezogen.
Maar ground effects is eigenlijk een verzamelnaam voor een aantal erodinamische verschijnselen die zich voordoen in de buurt van de grond
[External Link Removed for Guests]_(cars" onclick="window.open(this.href);return false;)
heel leuk leesvoer
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Om een heel lang verhaal heel erg kort te maken
groundeffects zitten niet op een auto, ze ontstaan zodra je gaat rijden
Awesomeness = Verveling x Talent
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Dacht dat het om de natte oprit ging...
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
I stand corrected
Ik bedoelde -inderdaad- die rommel die aan de onderkant rondom aan de auto vastgeschroefd zit!
Ik bedoelde -inderdaad- die rommel die aan de onderkant rondom aan de auto vastgeschroefd zit!
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
agh ja zo leren we weer iets .. die kennis zat bij mij ook vrij diep weggestopt
Het is alweer jaren geleden dat ik met rc auto's vrij serieus rondjes heb gereden, en of die rondjes nu in het echt zijn of op schaal, je gaat het al snel over shock travel toe-in toe- out caster camber etc en uiteraard over aerodynamica hebben
Het grappige van aerodynamica is dat iedereen (huis tuin en keuken racers) er ideeen over heeft maar niemand er iets met onderbouwing over kan zeggen anders dan hele algemene aannamens.
Het is alweer jaren geleden dat ik met rc auto's vrij serieus rondjes heb gereden, en of die rondjes nu in het echt zijn of op schaal, je gaat het al snel over shock travel toe-in toe- out caster camber etc en uiteraard over aerodynamica hebben
Het grappige van aerodynamica is dat iedereen (huis tuin en keuken racers) er ideeen over heeft maar niemand er iets met onderbouwing over kan zeggen anders dan hele algemene aannamens.
Awesomeness = Verveling x Talent
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 04 mei 2019, 20:48
- Provincie: Bosnia &Amp; Herzegovina
- Contacteer:
OK het is niet ZO erg
Ik ben wat aan het spelen geweest met:
Deactiveer scroll events voor kleinere schermen
Als ik die aanvink en op 320 zet, lijkt hij het wel te doen.
Maar op andere paginas staat dit ook niet aangevinkt en wordt de pagina toch goed weergegeven.
Dus mijn vraag: Is dit de oplossing voor het probleem?
Deactiveer scroll events voor kleinere schermen
Als ik die aanvink en op 320 zet, lijkt hij het wel te doen.
Maar op andere paginas staat dit ook niet aangevinkt en wordt de pagina toch goed weergegeven.
Dus mijn vraag: Is dit de oplossing voor het probleem?
[External Link Removed for Guests]
Re: OK het is niet ZO erg
wow, volgens mij zit je in het totaal verkeerde topicRaulkic schreef: ↑20 mei 2019, 19:12 Ik ben wat aan het spelen geweest met:
Deactiveer scroll events voor kleinere schermen
Als ik die aanvink en op 320 zet, lijkt hij het wel te doen.
Maar op andere paginas staat dit ook niet aangevinkt en wordt de pagina toch goed weergegeven.
Dus mijn vraag: Is dit de oplossing voor het probleem?
6G's never die, they just get older...
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
1992 Galuönt Cøldy Spec 2.0L automatic
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Lijkt me een trol, ander topic waar is schrijft slaat ook nergens op.
Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance Wagon '00
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Toch maar deze eronder, nu die Zwarte dat ook heeft...
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Mooie velgen! Haha
Re: OK, het is niet ZO erg... :)
Foto komt me bekend voor...